دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
در شرایطی که هیاتی از جنبش حماس ساعتی پیش برای شرکت در نشست گروه‌های فلسطینی وارد قاهره شده، جنبش جهاد اسلامی این نشست را تحریم کرد.
منابع ترکیه ای از نشست سه جانبه پشت درهای بسته رئیس جمهور ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها آغاز شد.
حماس و جهاد اسلامی از شرکت در نشست اضطراری گروه های فلسطینی که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست کرده بود، خودداری کردند.
نخست وزیر عراق روز شنبه در سومین کنفرانس بین المللی آب بغداد با اشاره به اینکه موضوع آب در جهان بسیار مهم و حساس شده است، از رویکرد کشورش در این زمینه پرده برداشت.
در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.
حماس بر گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت قاطع با نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
امیر قلعه‌نویی قصد ندارد در این برهه حساس تیمش را تنها بگذارد و در دیدار جام حذفی هم روی نیمکت سرمه‌ای پوشان سیرجانی خواهد نشست.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با نماینده جنبش «حماس» تاکید کرد که مسئله فلسطین در قلب امت های اسلامی و عربی جای دارد و همه آزادگان جهان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و رایزنی رهبران این جنبش با رهبران جنبش فتح پیش از برگزاری نشست امنیتی در العقبه اردن را رد کرد.
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نشست العقبه را که قرار است روز یکشنبه با حضور رژیم صهیونیستی و مشارکت تشکیلات خودگردان برگزار شود، محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اخراج هیات رژیم صهیونیستی از اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی استقبال کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که باید لغو عضویت ناظر رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا در رأس اولویت نشست آینده سران این قاره باشد.
الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
جنبش حماس به برگزاری نشستی میان سازشکاران عرب و رژیم صهیونیستی با حضور آمریکا در ابوظبی امارات واکنش نشان داد.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت: منطقه قفقاز بخشی از تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران است. حل مسائل منطقه باید توسط مسئولان کشورهای منطقه انجام شود.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
حبیب گفت که این دو جنبش درباره تقویت روابط برادرانه در راستای خدمت به طرح مقاومت علیه رژیم اشغالگر اسرائیل توافق کردند.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که نشست مهمی بین رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه برگزار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ