قدرت مقاومت فلسطین در نبرد موشکی با رژیم صهیونیستی و پیام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به مقاومت فلسطین، از موضوعاتی است که صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
منابع عراقی از عملیات موفق هوایی علیه مخفیگاههای تروریستهای داعش در کوه حمرین خبر دادند.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید واریز پول به یک حساب در بانک نیویورک باعث شد تا پول تراکتور بلوکه شود.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
ضرغامی گفت: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می‌شود. پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی‌ها اینطور تبلیغ می‌کنند که ضرغامی مخالف حجاب است! اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
گوستاوو واگنین یکی از بازیکنان کلیدی تراکتور در ثبت یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های فصل لیگ بیست و دوم بود.
مهاجم تیم استون ویلا با استفاده از اشتباه مهلک خط دفاع چلسی، گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.
اعتراضات گسترده در حالی امروز یکشنبه علیه کابینه نتانیاهو و طرحهایش شعله رو شده است که عملیات مجدو در اراضی اشغالی و اعلام موجودیت گرگهای تنها، ضربه مهلکی به این رژیم وارد کرده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان توافق میان ایران و عربستان را به مثابه ضربه مهلکی بر پیکره نقشه‌های رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ایران و عربستان پرداخت و از کشورهای سازشکار خواست که سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
انتقال ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان به فوتبال اروپا ضربه مهلکی زد.
تیم فوتبال مس رفسنجان در بهترین دقایق نیمه اول دربی کرمان بازی را در دست گرفت و موفق شد دو بار گلزنی کند.
سید محمد صدر، دیپلمات سابق ایران معتقد است که ایران روابط بین المللی خود را به دو کشور چین و روسیه محدود کرده است در حالی که رفتارهای این دو کشور نشان می دهد نه تنها چندان متحد استراتژیک ایران نیستند بلکه به فکر تأمین منافع خود می باشند.
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی ضربه مهلکی به سرشبکه باندهای قاچاق پوشاک در کشور خواهیم زد.
متهم گفت: برادرم برای اجاره هیلتی به فروشگاه رفته بود که فروشنده و شاگردش او را کتک زده بودند به همین دلیل هم من و دیگر بستگان مان به آن فروشگاه رفتیم که ابتدا «مهرداد» (مالک فروشگاه) بیرون آمد و با میله فلزی به سرم زد به طوری که دیگر چیزی نفهمیدم، ولی در این میان مشاجره با شاگرد مغازه بالا گرفته بود و من او را با ضربه کارد از پشت سر زدم که تیغه آن به نزدیکی گردن او فرود آمد و نقش بر زمین شد.
پسری ۲۷ساله که از بیماری روحی-روانی رنج می‌برد، ابتدا سراغ مادرش رفت و با داس چندین ضربه مهلک به او زد. سپس پدر و برادرش را به‌شدت مجروح کرد و در ادامه به یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای درگیری برای میانجیگری آمده بود چندین ضربه زد و درحالی‌که داس خون آلود را در دست داشت از آنجا گریخت.
در بخشی از گزارش رسانه اسپانیایی دلیل اصلی باخت سنگین لورکوزن و ژابی آلونسو در لیگ قهرمانان اروپا را مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو معرفی کرد.
منابع سوری از کشته شدن چندین تروریست داعش از جمله یکی از سران آنان در حومه شمالی درعا طی عملیات ارتش سوریه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ