سخنگوی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در مورد حجاب روشن کردند و فرمودند که این وضعیت باید با برنامه اصلاح شود و بدون برنامه نباید اقدامی صورت گیرد. لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت راه‌ و شهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است را تکذیب کرد.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: روند طی شده برای ایجاد تعهد ایران به FATF، کامل و متکی بر قوانین و اختیارات نبوده و ایرادات و ابهامات مهمی به آن وارد است.
گودرزی گفت: با بیان اینکه براساس پیشنهاد دولت ساعت کاری ادارات در هر هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند که ممکن است ساعت کاری کارکنان دولت بیش از این میزان کاهش یابد.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
در متنی که در فضای مجازی به‌عنوان لایحه جدید عفاف و حجاب منتشر شده و البته تاکنون دولت، قوه قضاییه و مجلس متن رسمی آن را منتشر نکرده‌اند، قوانین و مقررات دستخوش تغییرات وسیع و نگران‌کننده شده است که اگر صحت داشته باشد، ضربه بدی به حیثیت رفیع دستگاه قضایی است.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار متنی از تصمیم والدین آرات گلایه کردند.
خیلی بعید است که به این زودی‌ها بتوانیم نگاهی به داخل کشتی جدید جف بیزوس داشته باشیم. با این حال، گزارش شده است که فضای داخلی این قایق از «اِئوس» (Eos) الهام گرفته شده است. «اِئوس» یک قایق بادبانی ۹۲ متری متعلق به دوست نزدیک بزوس، بری دیلر، موسس و مدیر عامل سابق فاکس، است.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، پیش نویس و متنی را آماده کند.
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده مردم تبریز، گفت: ما نمی‌توانیم مجلس را سلیقه‌ای اداره کنیم و تعامل نیز به معنای پا گذاشتن بر روی قانون نیست.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
حق داشتن محیط زیست سالم امروز دیگر صرفا یک ایده‌آل و آرزوی دست‌نیافتنی نیست، بلکه در پرتو مجاهدت و تلاش مستمر سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های بین‌المللی و مجامع علمی و دوستداران محیط‌زیست، این حق جایگاه واقعی خود را یافته و به‌عنوان حقی بشری در سطوح بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی شناخته می‌شود. اعلامیه استکهلم (١٩٧٢)، منشور جهانی طبیعت (١٩٨٢) و اعلامیه ریو از جمله این تلاش‌ها هستند.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر سیاست نه شرقی نه غربی ایران، گفت: اظهارات اخیر برخی کشورهای دوست رفتاری مبتنی بر شتاب‌زدگی و تحت تأثیر فضایی بوده که در آن قرار داشتند.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم در امتداد تلاش‌های آقای روحانی وارد مذاکره شد و متنی که تهیه شد متممی بر متن توافقنامه قبلی است و اگر دولت سیزدهم توانسته باشد امتیازاتی را بگیرد این نتیجه یک اجماع عمومی دولتمردان ما در دولت گذشته و فعلی است که توانستند به این نتایج برسند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم در امتداد تلاش‌های آقای روحانی وارد مذاکره شد و متنی که تهیه شد متممی بر متن توافقنامه قبلی است و اگر دولت سیزدهم توانسته باشد امتیازاتی را بگیرد این نتیجه یک اجماع عمومی دولتمردان ما در دولت گذشته و فعلی است که توانستند به این نتایج برسند.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند. تولید این تعداد خودرو تاکنون در این گروه صنعتی بی‌سابقه بوده است.
زهره الهیان گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم هیچ سالم‌سازی برای فضای مجازی مورد استفاده کودکان انجام نشده است، به دنبال صحبت‌های من که همه مبتنی بر اسناد معتبر از جمله مرجع ملی حقوق کودک بود وزیر ارتباطات دولت سابق مطالبی را در واکنش به اظهارات بنده منتشر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ