اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش بی‌نظمی است. اگر وجود بی‌نظمی یا بحران پذیرفته نشود، هر گونه اعتراض نیز به رسمیت شناخته نخواهد شد. بنابراین، گام اول در مسیر آغاز هر گونه انجام اصلاحات در کشور این است که مسئولان بپذیرند جامعه ایرانی، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوشی سونی اکسپریا 5 V که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود، برای اولین‌بار در قاب عقب خود دوربین دوگانه خواهد داشت.
پیش بینی می‌شود با رونمایی و راه اندازی رسمی سامانه جست و جوی شغل و ارتقا این سامانه، رصد آمار اشتغال و بیکاری با شفافیت بیشتر انجام شود.
تغییرات گسترده‌ای که در یوونتوس در راه است باعث شده که امشب به آخرین شب حضور بسیاری در این تیم تبدیل شود.
بهترین راه حل برای باز کردن دروازه پرسپولیس، همانی است که خود یحیی در هفته های اخیر به کرات امتحان کرده.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از اعمال تغییراتی در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
اصفهان – تغییرات صورت گرفته در چهارباغ عباسی مردم اصفهان را دلواپس این محور تاریخی کرده و زمزمه هایی از سواره راه شدن این گذر فرهنگی به گوش می رسد.
روزنامه هم میهن نوشت: قطعی چندباره اینترنت طی دو سه ماه اخیر ما را به این نتیجه می‌رساند که ظاهرا این قطعی‌ها در راستای تغییرات گسترده در شبکه‌های ملی ارتباطات است‌. باتوجه به اینکه حاکمیت شفافیت صحیح و روشنی در این‌باره ندارد طبعا شایعات هر روز نسبت به این ماجرا افزایش پیدا می‌کند.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
دستیار گوگل در اندروید اتوموتیو تغییرات عمده‌ای را تجربه کرده؛ این سیستم حالا از راه دور، قادر به راه‌اندازی سیستم تهویه یا بازکردن در‌های خودرو است.
حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتصابات جدید ائمه جمعه در ۵۷ پایگاه در فصل پاییز اشاره کرد و با بیان اینکه این تغییرات به دلیل درگذشت و یا بازنشستگی ائمه جمعه صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که تغییرات در نهاد ائمه جمعه با رویکرد جوانگرایی و ارتقای علمی و حضور انقلابی، باعث اعتلای ایمانی و انقلابی شهرها شود.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
صالح آبادی در خصوص رفع نگرانی مردم با توجه به نوسانات نرخ ارز، گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روز‌های آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم تا بتوانند اوراقی را که منتشر می‌شود خریداری کنند.
اخبار و حواشی به‌دست‌آمده از آبادان بیانگر در راه بودن تغییرات روی نیمکت این تیم است.
مشهد ـ وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است تغییرات جدی در حوزه حمل و نقل کشور انجام گیرد.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعمال تغییرات در وزارت راه و شهرسازی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال ضروری است، گفت: این طرح تاکنون تحقق نیافته است.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعمال تغییرات در وزارت راه و شهرسازی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال ضروری است، گفت: این طرح تاکنون تحقق نیافته است.
از آنجایی که جهان با بحران سه گانه سیاره‌ای تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت و تنوع زیستی، و آلودگی و زباله دست و پنجه نرم می‌کند نگرانی فزاینده‌ای در مورد تاثیر این بحران‌ها بر سلامت روان وجود دارد.
برخلاف سال‌های اخیر، امسال مبنای انتخاب فرنگی‌کاران براساس چرخه انتخابی است که تغییرات مهمی خواهد داشت و موارد مختلف در آن به صورت شفاف اعلام خواهد شد.
اگر می‌خواهیم یک سیستم غذایی منطقه‌ای کارآمد بسازیم که به ویژه با عمیق‌تر شدن تغییرات آب و هوایی ما را از تجارت کشاورزی دور کند باید روی آن چه مهم است متمرکز بمانیم: نه نجات بازیگران در سیستم غذایی فعلی بلکه بر روی تغذیه مردم. این امر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و جنگل‌ها باشد.
آبی‌پوشان پایتخت احتمالاً با چند تغییر مهم ترکیب خود را برای مصاف با تیم گل‌گهر سیرجان چینش خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ