وزیر خارجه مالزی گفت: چالش‌های کنونی جهان نیازمند تغییرات بنیادین در سازمان ملل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
سند یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و مالزی در راستای توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف کشاورزی به امضا رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای خود از مالزی، دو کشور را دارای اشتراکات فراوان دانست و ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های اقتصادی و تجاری را مورد تاکید قرار داد
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
وزیر ارتباطات و دیجیتال مالزی اعلام کرد تلگرام با وجود دعوت های مکرر برای برگزاری جلسه با دولت از همکاری امتناع کرده است.
مالزی قصد دارد از سال آینده دومین شبکه نسل پنجم خود را با هدف از بین بردن انحصار مخابراتی راه اندازی کند.
وزارت خارجه مالزی اعلام کرد این کشور از حقوق خود در دریای جنوبی چین حفاظت می‌کند.
طبق اصلاحاتی که پارلمان مالزی به تصویب رساند مجازات الزامی اعدام در این کشور لغو شده و برای تنبیه مجرمان از مجازات‌های جایگزین استفاده خواهد شد. به گفته یک مقام دولتی اعدام، عامل بازدارنده مؤثری در ارتکاب جرم نبوده است.
رئیس امارات در ابوظبی میزبان پادشاه مالزی بود و در جریان دیدار با او راههای گسترش روابط میان دو کشور بررسی شد.
کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر ضرورت انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد ایران بیان کرد: باید ابزارهای مالی‌ را توسعه بدیم، ابزارهایی که پوشش ریسک دهند و در بازار مالی استفاده از این ابزارها می‌توانند برای ما نقش ترمز اقتصاد را ایفا کنند.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
دولت انور ابراهیم، ​​نخست‌وزیر مالزی رای اعتماد دو سوم نمایندگان پارلمان این کشور را به دست آورد.
پس از یک دوره بن‌بست سیاسی، پادشاه مالزی سرانجام سیاست‌مدار کهنه‌کار و رهبر اپوزیسیون دولت‌های مختلف این کشور را به عنوان دهمین نخست‌وزیر معرفی کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه مالزی برای ایران جزو اولویت‌های اسلامی و آسیایی است، گفت: ظرفیت‌های بزرگ و متنوعی در عرصه‌های اقتصادی، فناوری، فرهنگی و همکاری‌های بین‌الملل میان دو کشور وجود دارد.
شقاقی استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دو ریشه اصلی افزایش نقدینگی در اقتصاد ایران دو ناترازی مالی و بودجه‌ای و همچنین ناترازی نظام بانکی است، ادامه داد: انضباط مالی در بودجه‌های سنواتی باید نهادینه شود و از طرف دیگر اصلاحات ساختاری در نظام بودجه‌ریزی و بودجه نویسی کشور انجام شود. در غیر این صورت هر سال کسری بودجه دولت تکرار خواهد شد. بر این اساس نظام بودجه‌ریزی سنتی در کشور باید کنار گذاشته شده و تخصیص بودجه به دستگاه‌های مختلف از حالت چانه‌زنی خارج شده و بودجه به صورت عملیاتی نوشته شود.»
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، از  سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم خبر داد.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مالزی قهرمانی هاکی سالنی آسیا را از ایران گرفت
کلافگی سردار آزمون از وقت‌کشی‌های پیاپی بازیکنان آگسبورگ یاد و خاطره حرکت تاریخی عابدزاده در پرسپولیس را زنده کرد.
امروز مطالبی همچون آیا بیت‌کوین در خطر است؟، جزییات افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای یک نماد خودرویی، بیت کوین چند درصد از ارزش خود را از دست خواهد داد؟، سشمال در تلاش برای رهایی از نوسان چند هفته ای، قیمت روز خودرو ۳۱ خرداد | چند خبر مهم در حوزه خودرو، پیش بینی بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد، قیمت دلار کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ