خورخه مس، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، به جزئیات مهمی در خصوص حضور لیونل مسی در این باشگاه اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، از روند تیمی شاگردانش در دو ماه گذشته و دو بازی دوستانه مقابل لبنان اعلام رضایت کرد.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
هواداران پرسپولیس احتمالا و کم کم باید خود را آماده خداحافظی با سرمربی تیم خود کنند.
تغییرات بزرگ در خیبر خرم آباد شکل گرفت و ابراهیم اشکش سرمربی و فراز کمالوند نیز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.
باتوجه به تغییرات در اعطای سهمیه مسابقات آسیایی، احتمال دارد جام حذفی نیز جایگاه و اعتبار فعلی خود را از دست بدهد.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
پس‌لرزه‌ها بخشی از ته‌نشین شدن تدریجی پس از تغییرات بزرگ ناشی از بزرگ‌ترین زلزله است. بخشی از گسیختگی و افت تنش ممکن است این باشد که گسل دیگری که حدود ۵۰۰ سال استرس روی آن جمع شده بود نیز شکسته شود، این احتمالا همان چیزی است که باعث زلزله دوم، در ۶ فوریه ۲۰۲۳ در راستای گسل چارداک در جنوب البیستان شد و زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۷.۵ رخ داد.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
تغییرات فشاری بسیار زیاد، مرتبط با سیستم های طوفانی بزرگ، باعث ایجاد دوره های لغزش گسل در پوسته زمین می‌شوند و همچنین ممکن است در ایجاد برخی زمین لرزه های مخرب نقش داشته باشد.
یوردی جولوز، محقق اصلی و هماهنگ کننده گروه تحقیقاتی نوروپیا، موسسه تحقیقات بهداشتی پر ویرجیلی گفت: نوجوانی زمان تغییرات بیولوژیکی بزرگ است؛ دگرگونی هورمونی رخ می‌دهد که به نوبه خود مسئول تحریک رشد سیناپسی لوب پیشانی است. این بخش از مغز ما چیزی است که بلوغ عصب روانشناختی یعنی عملکرد‌های هیجانی و شناختی پیچیده‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. نورون‌هایی که به‌خوبی با این نوع اسید‌های چرب تغذیه می‌شوند، می‌توانند رشد کنند و سیناپس‌های جدید و قوی‌تری تشکیل دهند.
زندگی مدرن و پرتنش امروزی پیش می‌رود و در این بین حفظ آرامش ذهنی خانواده یک چالش بزرگ است. اعضا خانواده با مسئولیت‌ها، فشار‌ها و تغییرات روزمره روبرو هستند که ممکن است این مسائل بر آرامش ذهنی آن‌ها تأثیر بگذارد.
توماس توخل از همین شروع کار نشان داد که ایده‌هایی کاملا متفاوت با ناگلزمان برای بایرن دارد و تغییرات او نیز زودتر از تصورات جواب داد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور در زمان تغییرات بزرگ قرار دارد و مسیر مثبتی را طی می کند.
گروهی از دانشمندان آمریکایی در هفته جاری طرحی غیر متعارف را برای مقابله با گرمایش جهانی پیشنهاد کردند: ایجاد ابر‌های بزرگ از غبار ماه در فضا برای انعکاس نور خورشید و خنک کردن زمین.
گلوبال تایمز در گزارشی با اشاره به تغییرات بنیادین در نظم جهانی، بر لزوم جدایی اتحادیه اروپا از آمریکا و همکاری با دیگر کشورها و قدرت‌های بزرگ جهان از جمله چین تأکید می‌کند.
اگر خریدارانی با نقدینگی بالای 2هزار میلیارد آماده خرید بلوک 51 درصدی استقلال یا پرسپولیس باشند آینده هر دو باشگاه دستخوش تغییرات بزرگ است.
علیرغم این که خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل، به خصوص مدل‌های پرو و پرو مکس آن محصولات بسیار خوبی به شمار می‌روند؛ اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش دست به تغییراتی بزرگ بزند!
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: نوع عملکرد بازیکنان در برابر تیم‌های بزرگ چین و ژاپن حکایت از ایجاد تغییری بزرگ در والیبال زنان ایران دارد.
دومین اقتصاد بزرگ جهان تحت تاثیر گرمای بی سابقه، سیل های ناگهانی و خشکسالی قرار گرفته است ،پدیده هایی که دانشمندان می گویند به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال افزایش و شدت گرفتن است.
در حال حاضر بازار سهام گنجایش و ظرفیت اصلاحاتی از جمله تغییرات پیرامون شاخص کل را دارد، در این رابطه اگر قرار باشد که شاخص جدیدی به بازار اضافه شود، باید بیانگیر وضعیت کلیت بازار باشد، به طوریکه یک دید صحیح و کلی را به سهام‌داران، فعالان بازار، متولیان بازار و همچنین عموم مردم دهد، نه اینکه دوباره با شاخص جدید نیز ابهامات موجود در رابطه با کنترل شاخص و یا شاخص‌سازی همچنان وجود داشته باشد، یا اینکه تشدید شود.
وزیر بهداشت عراق، گفت که مهم ترین چالش پیش روی این کشور تغییرات اقلیمی است که به خطری جدی تبدیل شده و یکی از نمودهای آن طوفان های گرد و غبار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ