کنعانی انجام اقدام متناسب از سوی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تصمیم دولت اوکراین را مورد تأکید قرارداد و به دولت این کشور توصیه کرد از تاثیرپذیری از طرف‌های ثالث که به دنبال تخریب روابط دو کشور هستند، اجتناب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
ستار خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
رئیس مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی نسیت به تعلیق عضویت روسیه از نهاد FATF واکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه به پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز؛ به تشویق بازیکنان تیم کشورمان پرداخت.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی تصمیم ایران برای پشرفت برنامه هسته‌ای خود را محکوم کردند.
در حالی که ورزشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال تهران و نساجی قائمشهر معرفی شده که چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به سکوتش بعد از اخراج از ایران پایان داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی، گفت: با نتایجی که در ایران گرفتم، چند پیشنهاد جدید دارم.
سخنگوی وزارت امور خارجه انجام اقدام متناسب از سوی ایران در واکنش به تصمیم دولت اوکراین را مورد تاکید قرارداد و به دولت این کشور توصیه کرد از تأثیر پذیری از طرف‌های ثالث اجتناب کند.
اولیانوف گفت: ما به وضوح به یاد داریم که به همکاران غربی‌مان درباره پیامد‌های اقدامات عجولانه‌شان هشدار دادیم و از آن‌ها خواستیم از طرح این قطعنامه صرف‌نظر کنند. تصمیم ایران برای خاموش کردن و انتقال دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی، واکنشی مستقیم به این قطعنامه بود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را قویا محکوم کرد و تصمیم این کشور در قطع رابطه سیاسی را اقدامی نسنجیده خواند.
شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟
مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.
کوروش احمدی، تحلیلگر سیاست خارجی در تحلیل خود از اظهارات، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اینکه «ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم»، می‌گوید که شاید هدف نشان دادن واکنشی به تحریکات ناموجه آمریکا و برخی کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل و قضیه ائتلاف "دفاع هوایی علیه ایران" و مانند آن باشد. اما مسئله این است که وقتی می‌گوییم "توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را داریم"، معنا و مفهومش این است که یک کشور "در آستانه ساخت بمب" هستیم. یعنی برای کسب توانایی‌های لازم با هدف ساخت سلاح هسته‌ای اقدام کرده و اسباب آن را فراهم کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ