شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات هیأت فوتبال استان تهران با نظارت مستقیم مسئولان حراست وزارت ورزش برگزار خواهد شد.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
سمنان- کیفیت بد نان تولیدی نانوایی‌های استان سمنان حتی صدای مسئولان را هم درآورده تا جایی که استاندار سمنان خواستار ورود نهادهای ذی ربط به موضوع شد.
امروز شاخص کل با خبر دولت مبنی بر پافشاری بر نرخ خوراک ۷۰۰۰ تومانی با افزایش عرضه مواجه شد.
امروز شاخص کل بورس با یک بازگشت خوب مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت سبز رنگ بودند.
امروز شاخص کل به شدت منفی بوده و نزدیک به 90 درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند اما با این وجود برخی از نمادهای بورسی وضعیت مناسبی داشتند.
امروز بازار سرمایه از یک صعود به یک نزول تغییر جهت داد اما نمادهای پرتقاضای نیز در بازار با عرضه مواجه نشدند.
امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۳۰ هزار واحدی مواجه شده ولی برخی از نمادها در امروز وضعیت خوبی داشتند.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما بازار شاهد نمادهای با تقاضا بود.
امروز با وجود این که شاخص کل بورس ریزش را تجربه کرده و عقب نشینی کرد اما باز هم نمادهایی دارای وضعیت مثبت بودند.
امروز بورس با وضعیت مثبت مواجه شده اما در انتهای معاملات عرضه افزایش یافت.
امروز بازار سرمایه وضعیت بهتری نسبت به هفته قبل داشت و شاخص کل بورس با رشد مواجه شد.
امروز بورس به طور عجیبی برای دومین روز متوالی قرمز رنگ شده و رکورد ریزش های بورس با این ریزش ۱۲۵ هزار واحدی زده شد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی همه‌جانبه تمامی نهادهای دولتی اصفهان برای توسعه گردشگری میان کشور چین و شهر تاریخی اصفهان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تشکیل کمیته مشترک حفاظت از پل‌های تاریخی اصفهان با مشارکت نهادهای خدمات رسان شهری خبرداد.
بسیاری از سهامداران پرسش هایی درباره تغییرات دامنه نوسان در فصل پاییز، سرنوشت نمادهای استانی سهام عدالت و ... دارند که در این مطلب سعی شد تا به این پرسش ها و آخرین تحولات در این زمینه پاسخ داده شود.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مسئولان ادارات دولتی یا مؤسسات و نهادهای عمومی تکلیفی به موافقت با ماموریت اشخاص شاغل در این ادارات و مؤسسات به نظام مهندسی استان ندارند.
قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" که شب گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر و اشرار در ملایر به شهادت رسید، کمتر از ۱۲ ساعت از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان دستگیر شد.
اغتشاش‌گرانی که در هفته‌های اخیر عامل ساماندهی و ایجاد آشوب و اغتشاش در اراک بودند، توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
«کمیته حمایت از قانون و حفاظت از نهادهای دولتی» عراق اعلام کرد که در واکنش به درخواست صدر برای انحلال پارلمان، در استان های بصره و نینوا تظاهرات برگزار می شود.
بانوی کارآفرین با راه‌اندازی کار خیاطی علاوه بر آموزش کسب و کار به ده‌ها نفر از جوانان جویای کار، برای ۲۳ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ