رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد و گفت: حکم تخلیه ساختمان فدراسیون آمده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد تا جنگ دو متولی تیم فوتبال امید بالا بگیرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش‌ها و مطالبی درباره تخلفات در دیدار استقلال و پرسپولیس مطرح شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مذاکره این کشور با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران واکنش نشان داد و گفت: ما چند گزینه مدنظر داریم که یکی از آنها کی‌روش است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد، تصمیم‌گیری در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان فعلاً در دستور کار هیئت رئیسه این فدراسیون است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.
بازگشت «مهدی تاج» به ریاست فدراسیون فوتبال موج سهمگینی از واکنش های منفی به دنبال داشته و علامت سئوال های بسیاری به مسائل قضایی و مدیریتی او نسبت داده شده است.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
مهدی تاج با اختلاف چشمگیر و کسب اکثریت آرا نسبت به میرشاد ماجدی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که این اتفاق باعث واکنش در چهره کاندیدا شد.
نوئل لوگرا، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به افشاگری برادر پل پوگبا و حواشی ایجاد شده برای ستاره یوونتوس واکنش نشان داد.
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
کاندیدای نایب رئیسی اول مهدی تاج به اتفاقات دوشنبه شب واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ