رئیس مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی نسیت به تعلیق عضویت روسیه از نهاد FATF واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
رئال مادرید قصد ندارد بازیکنی را به عنوان جانشین ادر میلیتائو، ستاره برزیلی تیمش، به خدمت بگیرد.
شنیده می‌شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
تیم ملی والیبال ژاپن با نفرات اصلی خود پا در مسابقات آسیایی خواهد گذاشت.
روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید انتقال ژوائو فلیکس به بارسا در صورتی انجام خواهد شد که این باشگاه از جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی ناامید شود.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس و نساجی مازندران در حالی با تساوی به اتمام رسید که گیورگی گولسیانی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت!
با اینکه انتظار می‌رفت سادیو مانه امروز در دیدار النصر و الزمالک برای اولین بار برای این تیم به میدان برود اما ستاره سنگالی در این مسابقه روی نیمکت خواهد نشست.
سهام‌داران آسیاتک در مجمع عمومی عادی سالیانه درباره هیئت مدیره جدید تصمیم‌گیری می‌کنند.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.
همزمان با ادامه تحرکات گروه‌های فلسطینی علیه اشغالگران، رژیم صهیونیستی درصدد احداث دیوار امنیتی در مرز با اردن است.
باشگاه تراکتور تبریز به دلیل قانونگذاری عجیب سازمان لیگ نمی تواند با یکی از مهم ترین بازیکنان خود قرارداد امضا کند.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
بر اساس تصمیم گروه ویژه اقدام مالی کره شمالی و ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه باقی خواهند ماند و عضویت روسیه در این نهاد نیز تعلیق می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ