سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به سکوتش بعد از اخراج از ایران پایان داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی، گفت: با نتایجی که در ایران گرفتم، چند پیشنهاد جدید دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذیصلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای جواب پست اینستاگرامی دراگان اسکوچیچ را داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک استوری به صعود تیم ملی کشورش به نیمه‌نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
واکنش اسکوچیچ به باخت فجیع ایران مقابل انگلیس
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اختلاف و دودستگی بین ملی پوشان در زمان سرمربیگری اسکوچیچ بیشتر بود و بازیکن نباید احساس کند از تیم بزرگتر است.
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
واکنش قلعه‌نویی به نحوه اخراج اسکوچیچ: از عرب‌ها خوب یاد گرفتیم
وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق مراکش، معتقد است اخراج دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران باعث تعجب بوده است.
سردار آزمون با انتشار یک استوری از دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی تشکر کرد.
احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
سرمربی سابق تیم ملی پس از حضور در هتل در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نظر خود نسبت به این اتفاق اعلام کرد نظری ندارم.
سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد
مدیرتیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواستیم با تیم امید دیدار تدارکاتی داشته باشیم ولی مهدی مهدوی کیا با این تیم قرارداد ندارد.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
«کسی اصلاً درباره تیم ملی صحبت نکرد. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و کار خود را انجام می‌دهد. موضوعی درباره تیم ملی مطرح نشد.»
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
اسکوچیچ در حالی از سوی فدراسیون فعلی به کار در فدراسیون فعلی ادامه می‌دهد که مهدی تاج یکی از نامزد‌های ریاست گفته بود در صورت انتخاب شدن، به بازگرداندن کارلوس کی روش فکر می‌کند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: هیئت رئیسه تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفت و وی قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.
سرمربى تیم ملى فوتبال ایران انتشار برخى اخبار و مصاحبه هاى منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.
حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه‌ای بعد نیز زمین لرزه‌ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.  رویدادی که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تا این لحظه، خوشبختانه خسارت خاصی در پی نداشته است.
از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ