نمایندگان ووشو ایران در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به یک مدال طلا و یک برنز دست پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
عضو تیم ملی ووشو دانشجویان ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی، مدال برنز سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی را برگردن آویخت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد پناهی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام مسعود، اکبر و سعید پناهی را به خانواده وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
لاریجانی ادامه داد: او خودش حلال مسائل بود و بار را به مدیر ارشد کشور واگذار نمی‌کرد، یعنی مدام پناه ببرد به رهبری و بگوید شما دستور دهید. ممکن بود یکی دو مورد هم ناچار می‌شد ولی در کل خودش حل می‌کرد و این بسیار ویژگی خوبی است.
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه اسرا پناهی امروز شنبه در آرامستان علی آباد اردبیل به تنش و نا ارامی منجر شد.
پویا سیف پناهی به دلیل استوری‌ای که علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده بود با محرومیت مواجه خواهد شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
رئیس دادگستری کردستان نوشت: خبر مجروح شدن هستی حسین پناهی، دختر ۱۶ ساله اهل دهگلان توسط ماموران صحت ندارد؛ او خودش را از مینی بوس به پایین پرت کرده است.
عباس عبدی نوشت: اولین پرسش این است که چرا آقای دایی باید وارد این ماجرا شود؟ پرسش متقابل این است که چرا نباید وارد شود؟ مگر مراجع اطلاع‌رسانی مستقل در کشور وجود دارند که همه مردم از جمله شخصیت‌های مشهور، به جای ورود در موضوع اطلاع‌رسانی، به کار خود مشغول باشند؟ پاسخ منفی است.
به تحقیق من، فشار رسانه‌ای موجب می‌شود موسوی نماینده مجلس خلاف وعده، علت اصلی فوت را اعلام کند. و درنهایت با اعلام و پافشاری علی دایی مبنی بر کشته شدن اسرا، اوضاع تشدید می‌شود.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
کاظم موسوی در رابطه با ماجرای فوت اسرا پناهی گفت: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!
محصول پروژه TF21 به عنوان محصولی جدید بر پایه پلتفرم P200 با حضور مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران و خبرگزاری‌های داخلی و بین‌المللی در مدل پرتوتایپ رونمایی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
گزارشی از علت مرگ اسرا پناهی، دختر دانش آموز اردبیلی و نحوه فوت وی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»
اردبیل- رویدادسازی بر بستر سناریوی کشته‌سازی خط خبری این روزهای رسانه‌های معاند است، موضوعی که حالا به دختر اردبیلی رسیده است؛خانواده اسرا پناهی و پرسنل بیمارستان این ماجرا را روایت می‌کنند.
مدیرعامل ساپکو گفت: به منظور مشارکت حداکثری شرکت‌های دانش بنیان، ساپکو از سال ۱۳۹۸ تاکنون، موفق به عقد ۹۰ تفاهم ‌نامه با شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دانش بنیان شده و ضمن معرفی نیازهای فناورانه بخش قطعه‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش ارزبری ۱۰۹ میلیون یورویی را از محل تولید و اقتصاد دانش بنیان صنعت قطعه‌سازی برنامه‌ریزی کرده است.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ