سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
واکنش پیروانی به درخواست خروج پرسپولیس از پایتخت
مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی مدرسه دریافتند ۳ پسر جوان با فریبکاری و اعتمادسازی دختر نوجوان او را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.
باشگاه استقلال تهران به دنبال بازگشایی طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل نساجی است.
باشگاه استقلال خواهان بازگشایی طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای دیدار با نساجی شده است.
یک قاضی شهر بارسلون با درخواست رسمی دنی آلواز برای آزادی مشروط مخالفت کرد و این ستاره برزیلی تا زمان برگزاری دادگاهش به اتهام تجاوز در زندان خواهد ماند.
لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل خواستار تلاش برای آزادی جولیان آسانژ شد.
بیانیه سازمان لیگ: «انتخاب ورزشگاه آزادی، درخواست باشگاه پیکان بود و با موافقت مدیرعامل استقلال انجام شد»
مربی استقلال گفت که کمیته داوران باید برای دیدار فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده کند.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی تعداد بیشتری از هواداران را بپذیرد، قیمت بلیتها نیز کاهش خواهد یافت.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
مهدی طارمی در یک پست اینستاگرامی خواستار آزادی زندانیان اعتراضات اخیر شد.
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری را خواستار شد.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رزیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات غیرقانونی این رژیم علیه اسرا، آزادی فوری آنها را خواسار شد.
از مسوولان می‌خواهیم که نسبت به آزادی دانشجویان و معترضان سریع‌تر اقدام کنند تا آن‌ها زودتر به آغوش خانواده‌هایش برگردند و آرامش به جامعه برگردد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی را برای آزاد کردن بازداشتی های فلسطینی و توقف روند طولانی مدت بازداشت اداری آنها تکرار کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن زندانیان فلسطینی و توقف روند بازداشت اداری آنها را تکرار کرد.
منابع فلسطینی از درخواست رژیم صهیونیستی برای مسلح شدن شهرک نشینان به ویژه در قدس اشغالی خبر دادند.
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
مدیرعامل ساپکو گفت: به منظور مشارکت حداکثری شرکت‌های دانش بنیان، ساپکو از سال ۱۳۹۸ تاکنون، موفق به عقد ۹۰ تفاهم ‌نامه با شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دانش بنیان شده و ضمن معرفی نیازهای فناورانه بخش قطعه‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش ارزبری ۱۰۹ میلیون یورویی را از محل تولید و اقتصاد دانش بنیان صنعت قطعه‌سازی برنامه‌ریزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ