رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م. م رقم ۳ هزار یورویی را برای انجام صرفاً یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به رونمایی از ۷ کتاب ویژه سلامت در اربعین گفت: ارائه خدمات سلامت در بالاترین سطوح از اهداف برگزاری کنگره سلامت در اربعین است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند و پنج در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد سه نفر اینتوبه (لوله گذاری برای تنفس) شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اشاره به آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در البرز اظهار کرد: تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۲۰ نفر در استان رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به سرقت قاب‌های سربی رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) گفت: میزان اثرگذاری اشعه این دستگاه با آزمایش یا روش‌های علمی دیگر قابل تشخیص نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار کاهش ساعت کاری بانوان شاغل در ادارات شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به اهمیت دسترسی به غذای سالم، گفت: در بوفه بسیاری از مدارس دسترسی به غذای سالم، ایمن و ارزان قیمت، سخت یا غیر ممکن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مطابق با اعلام سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری کووید ۱۹ قطع شده است اما این اعلامیه به معنای ریشه کن شدن این بیماری نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تخصیص قطعه‌ای در بهشت زهرا برای جان بخشان باید انجام شود تا قهرمانان اهدای عضو در آن قطعه خاص دفن شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری علوم پزشکی شهیدبهشتی با ارائه ۸ محصول خاص پزشکی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از کلید خوردن موضوع «فراشهر هوشمند سلامت ایرانیان» کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی خبر داد و گفت: دانشجویان علوم پزشکی دو واحد «هوش مصنوعی» می گذرانند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند خبر داد و گفت: سامانه بیمارستان های مجازی در سال آینده در این دانشگاه ایجاد می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه در یک ماه آینده خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شهر علم «شهید سلیمانی» یک مکان بسیار منحصربفرد برای استقرار شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تولید بیش از ۱۸۰ محصل فناورانه در این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۵۰ داروی تولید شده جدید در این دانشگاه رونمایی شود.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ