ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان دانش آموختگان مقطع دکتری، پژوهشگر پسا دکتری می‌پذیرد.
بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.
سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش ۳۸ هزار نسخه بیماران خاص در خردادماه خبر داد.
به تازگی اخباری مبنی بر بدمسکنی مستاجران رواج پیدا کرده است و این پدیده ها تحت فشار افزایش غیر منطقی اجار بها تحمیل شده است.
ستاره بوشهری استقلال امید اول تاثیرگذاری در دربی برای آبی های تهران است.
با پذیرش اعاده دادرسی صورت گرفته در پرونده مصطفی نیلی، پرونده او به طور کامل پایان یافت و از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری اربعین ۱۴۰۲، از پذیرش زائران با گذرنامه ویژه اربعین در عراق خبر داد.
عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری فرودگاهی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش تعداد ۲،۶۹۳ فروند پرواز و ۴۰۲،۷۸۵ مسافر از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
ایزوستیا گزارش داد که شرکت های هواپیمایی اماراتی روند پذیرش کارت های اعتباری روسی را از سر گرفته اند.
در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
دزفول - مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تاکنون ۲۳ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش دزفول اسکان داده شده اند.
بورس کالای ایران از پذیرش ۹ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال‌جاری ۴۹۱ کودک کار و خیابان در مراکز بهزیستی پذیرش و تحت مراقبت و توانمندسازی قرار گرفته‌اند.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی‌های هدف سازمان بهزیستی گفت: یک‌هزار و ۲۳ گزارش مددکاری در سازمان بهزیستی کشور در حال پیگیری است.
برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داد.
سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت برگزاری دادگاه اکبر طبری توضیح داد.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: شدت واگیری آبله مرغان فوق العاده بالا است، اما در آبله میمونی کمتر است و شایع نیست؛ در روز‌های اخیر در ۹۲ کشور مواردی از شدت ابتلا گزارش شده است و در کشور و خوزستان نیز مراکز منتخب بهداشتی و بیمارستان‌ها آماده پذیرش بیماران مشکوک هستند و پزشکان آموزش‌های لازم را در این رابطه فرا گرفته اند.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ