گزارشی از علت مرگ اسرا پناهی، دختر دانش آموز اردبیلی و نحوه فوت وی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن اعلام کرد که انصارالله آماده تبادل تمام اسرا با طرف مقابل است اما متجاوزان در این مسیر سنگ اندازی می‌کنند.
وزیر خارجه کویت از روند تبادل اسرا میان دولت خودخوانده یمن و نیروهای انصارالله این کشور استقبال کرد.
منابع یمنی به موعد آغاز مبادله اسیران اشاره کردند که طی سه روز انجام خواهد شد.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی ۱۹۴۸ توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است.
حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز در ۳۲ استان کشور نحوه صحیح پناه گیری، عملیات تجسس، امداد و نجات و انتقال و درمان مجروحان هنگام مواجه شدن با زلزله را به مرحله اجرا در می‌آورند.
شماری از اسرای اوکراینی و روسی امروز شنبه میان دو کشور مبادله شده و آزاد شدند.
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه اسرا پناهی امروز شنبه در آرامستان علی آباد اردبیل به تنش و نا ارامی منجر شد.
رئیس دونتسک امروز از تبادل اسرا میان روسیه و اوکراین به صورت هر طرف ۱۰۷ نفر خبر داد.
یک ویولونیست برای غیرنظامیان پناه گرفته در شهر ریونه هنرش را اجرا کرد.
عباس عبدی نوشت: اولین پرسش این است که چرا آقای دایی باید وارد این ماجرا شود؟ پرسش متقابل این است که چرا نباید وارد شود؟ مگر مراجع اطلاع‌رسانی مستقل در کشور وجود دارند که همه مردم از جمله شخصیت‌های مشهور، به جای ورود در موضوع اطلاع‌رسانی، به کار خود مشغول باشند؟ پاسخ منفی است.
ماجرای فوت اسرا پناهی، دختر اردبیلی که از سوی رسانه‌های معاند خارج از کشور ادعا شده بود در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور به او ضربه وارد شده بود، رخدادی بود که در یک هفته گذشته کانون اصلی توجهات رسانه‌ای را به خود معطوف کرده بود. روایت‌های مختلفی در ارتباط با این ماجرا مطرح شده بود، اما ورود علی دایی، بیش از بیش توجهات و جنجال‌ها را پیرامون این موضوع افزایش داد
به تحقیق من، فشار رسانه‌ای موجب می‌شود موسوی نماینده مجلس خلاف وعده، علت اصلی فوت را اعلام کند. و درنهایت با اعلام و پافشاری علی دایی مبنی بر کشته شدن اسرا، اوضاع تشدید می‌شود.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
روزنامه جوان در مطلبی به علی دایی و انتشار مطلب او درباره مرگ اسرا پناهی تاخت.
واکنش علی دایی به فوت اسرا پناهی، خبرساز شده است.
کاظم موسوی در رابطه با ماجرای فوت اسرا پناهی گفت: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
در میان این همه روایت متناقض مشخص نیست چرا هیچ مقام‌مسوولی به صورت شفاف به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد: آیا اسرا دانش آموز بوده یا نه؟؛ آیا در مدرسه شاهد اردبیل به دلیل اعتراضاتشان برخوردی با دانش آموزان صورت گرفته یا نه؟؛ مرگ اسرا پناهی به دلیل خودکشی بوده یا حمله قلبی؟
شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»
اردبیل- رویدادسازی بر بستر سناریوی کشته‌سازی خط خبری این روزهای رسانه‌های معاند است، موضوعی که حالا به دختر اردبیلی رسیده است؛خانواده اسرا پناهی و پرسنل بیمارستان این ماجرا را روایت می‌کنند.
عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: اسرا، ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟! رسانه‌های پیش از این در خبری مدعی شدند: اسرا پناهی دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل بوده که در اغتشاشات فوت کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ