مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه اسرا پناهی امروز شنبه در آرامستان علی آباد اردبیل به تنش و نا ارامی منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا در ادامه سیاست‌های خود برای ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه قصد دارد به بهانه نظارت بر کشتیرانی در آب‌های خلیج فارس ناوهای نظامی بیشتری به منطقه اعزام کند.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
طبق گزارش وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، مشاوران اقتصادی در ماه‌های اخیر به شکل محرمانه به حاکمان عربستان سعودی گفته اند اگر این کشور می‌خواهد پروژه‌های بلندپروازانه شامل پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری نئون به سرانجام برسد، به قیمت بالای نفت در پنج سال آینده نیاز دارد.
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تنش و درگیری در منطقه قفقاز به نفع هیچ کشوری نیست.
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
مقامات آمریکایی با اعلام این که تنش در روابط واشنگتن و تل آویو قابل پیش بینی بود، گفته اند که بایدن تلاش کرد تا وارد تنش با تل آویو نشود.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و هم چنین نرمش آمریکا در قبال توافق میان ایران و عربستان پرداختند.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با این مصوبه پارلمان اروپا به احتمال زیاد، مذاکرات مستقیم که در نیویورک توسط رابرت مالی با ایرانی‌ها انجام داده بود، نه تنها بی‌اثر خواهد شد بلکه ایران را بیش از پیش به سمت روسیه سوق خواهد داد. واقعیت این است که آمریکایی‌ها به شدت نگران نزدیک شدن ایران به روسیه هستند و اگر اظهار نظرات مقامات این کشور طی چند ماه اخیر را بررسی کنید، به وضوح شاهد این مسئله خواهید بود؛ بنابراین دوشنبه آینده که جلسه شورا تشکیل خواهد شد، مصوبه پارلمان اروپا تائید نخواهد شد
براساس بررسی‌هایی که صورت گرفته، ترکیه جزو کشورهایی قلمداد شده که با تنش آبی مواجه است. برمبنای این مطالعات کشور ترکیه از دهه۱۹۸۰ به این طرف با توجه به افزایش جمعیت، شهرنشینی‌های بی‌برنامه، صنعتی شدن، تغییرات آب و هوایی و گرم شدن زمین با چندین خشکسالی هم روبه‌رو شده است
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
در نشست خبری اخیر روبرت لواندوفسکی در اردوی تیم ملی لهستان، یک خبرنگار آرژانتینی سوالی مطرح کرد که با واکنش خوبی از سوی ستاره بارسلونا روبرو نشد.
ظهر امروز گزارش‌هایی از تجمع و ناآرامی در بازار اهن تهران منتشر شد.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس اتفاقات ظهر امروز این دانشگاه را روایت کرده و تاکید کرد که شان و منزلت دانشگاه باید حفظ شود.
فرناز رضایی، روان‌شناس کودک؛ با اشاره به شرایط جامعه که در اغلب موارد رسانه‌های داخلی و خارجی به اخبار مربوط به اعتراضات خیابانی می‌پردازند یا صحبت‌هایی از این اتفافات در میان بزرگ‌تر‌ها وجود دارد که هر‌کدام به شکلی بر روحیه کودکان اثر خواهد داشت، می‌گوید: این اتفاقاتی که به‌تازگی در جامعه پیش آمده، تنش بین افراد را بالا برده؛ بنابراین اینکه بچه‌ها در این فضا، اضطرابی را تجربه خواهند کرد، خیلی موضوع غیر‌طبیعی نخواهد بود؛ اما موضوع مهم این است که همین مسائل می‌تواند بیشترین آسیب را برای کودک داشته باشد و خود را به شکل‌های مختلف هم بروز بدهد.
روابط بین باکو و تهران از زمان جنگ 2020 بین آذربایجان و ارمنستان تیره و تار بوده است. در حالی که ایران بارها حمایت خود را از کنترل آذربایجان بر بسیاری از مناطقی که در جنگ اول بین دو طرف در دهه 1990 از دست داده بود، ابراز کرده است، به نظر می رسد نگران گام های بعدی بالقوه آذربایجان است که اکنون جسور شده است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
در پایان بازی شب گذشته اتلتیکومادرید برابر ویارئال، ماریو هرموسو با هواداران افراطی این تیم درگیر شد.
وزیر امور خارجه تایوان گفت: «من نگرانم که چین واقعاً جنگی را علیه تایوان آغاز کند، اما آن چه که در حال حاضر پکن انجام می‌دهد، تلاش برای ترساندن ما است و بهترین راه رویارویی با این قضیه این است که به چین نشان دهیم که ما نمی‌ترسیم».
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ