ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
با اعلام ترکیب اصلی رئال مادرید برای دیدار با آلمریا مشخص شد لوکا مودریچ دومین بازی فصل را هم از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
شرمینه چهل امیرانی نماینده ایران در تفنگ بادی مسابقات قهرمانی جهان باکو موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
تهران- دومین زلزله در چند ساعت گذشته مرز بین استان های تهران و مازندران را لرزاند.
دومین باخت النصر کهکشانی در دومین هفته لیگ!
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال کاپ آسیا با اندونزی روبرو خواهد شد.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
صفی در این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر،‌ آمیناتا سال فرانسوی را با شکست بدرقه کرد. او در دومین بازی خود فردا برابر لیزا مایس استرالیایی به میدان خواهد رفت.
دکتر تینا ترکمان دانش آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان دومین زن ایرانی موفق به اخذ مدرک دکترای ریاضی محض خود از دانشگاه هاروارد شد.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی موفق به کسب مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
با کاهش سوددهی اوراق قرضه و نگرانی مجدد در مورد بحران بانکی آمریکا قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت و دومین ماه افزایشی متوالی را ثبت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
سمانه دهقانی داور بین المللی بسکتبال ایران برای قضاوت در سی و دومین دوره بازی‌های جنوب شرق آسیا حضور خواهد داشت.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.
طبق آخرین تغییرات نرخ سود در بازار بین بانکی، این نرخ در سال جاری برای دومین بار به نرخ ۲۱ درصد رسیده است‌.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نشست هم‌اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال جاری که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد، در تولید سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی به عهده دارد. نقشی که بانک رفاه در حکمرانی تأمین‌اجتماعی دارد، باید در شبکه بانکی و نظام اقتصادی به رسمیت شناخته شود. امروزه بانک رفاه کارگران صرفاً یک بانک تجاری و توسعه‌ای نیست، بلکه بانک تخصصی حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بانک خاص نظام بیمه‌های اجتماعی در کشور است.
تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و عربستان امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نه چندان مطرح عربستان موفق شد ژاپن دومین تیم برتر آسیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
وزیر اقتصاد گفت: گام دومی که امسال برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی برداشته خواهد شد، برقراری ارتباط نهادی شبکه بانکی با نهادهایی است که در ایجاد اشتغال سابقه و تجربه خوبی دارند.
دبیرکل سازمان ملل متحد طی سخنانی در کنفرانس منع گسترش تسلیحات هسته ای نسبت به خطر بروز جنگ هسته ای در جهان هشدار داد.
افسانه حسامی‌فرد، بانوی کوهنورد کشورمان موفق شد به‌عنوان نخستین زن ایرانی قله ۸۶۱۱ متری کی‌۲ را فتح کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ