گل برتری ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که سه بازیکن تیم ملی نقش اصلی را در آن ایفا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که به فیفادی های پیش رو نزدیک می شویم استقلال یکی از تیم هایی است که از این موضوع دچار نگرانی شده است.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور از پذیرش و تمکین ۹۹ درصدی افراد از تذکرات پلیس در مورد عفاف و حجاب خبر داد و گفت: کمتر از یک درصد آگاهانه و مهندسی شده نسبت به این تذکرات بی توجه هستند.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
مهرداد محمدی که از صبح امروز اخباری درباره مبلغ پیش پرداختش منتشر شده بود، در کمپ حجازی حضور یافت، ولی با تیم تمرین نکرد.
انتشار تصاویری که دو بازیکن از رقبای سنتی دو تیم شهر منچستر را در حال تمرین مشترک نشان می‌دهد جنجالی شده است.
سایت فدراسیون کشتی تصاویر جالبی از حسن یزدانی و امیرمحمد یزدانی، دو تن از چهره های شناخته شده تیم ملی کشتی آزاد ایران منتشر کرده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که اتفاقاتی که علیه وی و مدیریت باشگاه رخ داده، ساختگی بوده است.
ارلینگ هالند روزانه تا شش هزار کالری غذا می‌خورد و در کنار تمرین، بعضی کارها را به جزیی جدا نشدنی از زندگی‌اش تبدیل کرده تا در زمین فوتبال بیشتر بدرخشد.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
ممفیس دیپای معتقد است تمرینات فیزیکی و استقامتی در بارسلونا خوب نبود و به همین دلیل از لحاظ بدنی شرایط مطلوبی نداشت.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
فروش موبایل چین با کاهشی بی سابقه و ۱۳ درصدی روبرو شده است. این پایین ترین میزان فروش موبایل در یک دهه اخیر به حساب می آید.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهاد‌های بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهاد‌های بالادستی این مسئله سوال شود.
تصویر منتشر شده از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس، چهره او را بسیار شبیه به پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، نشان می‌دهد.
تصویر منتشر شده از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس، چهره او را بسیار شبیه به پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، نشان می‌دهد.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.
بازیکن تیم ملوان می گوید که ما بازی به بازی پیش می رویم و هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
امروز در فضای مجازی شایعه شد که خسرو حیدری از کادر فنی تیم استقلال جدا شده چون تصاویر او در تمرینات روزهای اخیر منتشر نشده است.
مهاجم استقلال نسبت به حواشی و مسائل مطرح شده پیرامون خود واکنش نشان داد و اعلام کرد از امروز به محل تمرین می‌رود.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ