رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور از پذیرش و تمکین ۹۹ درصدی افراد از تذکرات پلیس در مورد عفاف و حجاب خبر داد و گفت: کمتر از یک درصد آگاهانه و مهندسی شده نسبت به این تذکرات بی توجه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است سازمان سنجش به قانون و حکم دیوان عدالت اداری تمکین کند و برای مشروعیت دادن به اقدامات غیر قانونی خود پشت عباراتی همچون مبارزه با فساد پنهان نشود.
وزیر کشور گفت: صاحبان ساختمان‌های ناایمن اگر در مدت زمان مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.
جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ضمن اشاره به اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص فیلتر و رفع فیلتر هر سامانه و سکوی فعال در فضای مجازی توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای صورت می‌پذیرد، گفت: چنانچه «بلبل جان» اقدام به اخذ مجوز از ساترا کند و محتوای مجرمانه خود را حذف کند امکان رفع فیلتر این سکو وجود دارد.
هیچ‌کدام از تصمیمات شورای رقابت را تمکین نمی‌کنند. با به‌کارگیری نیرو‌های متخصص انقلابی در این شرکت‌ها یک‌بار برای همیشه به این قصه پرغصه و تکراری پایان بدهند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به عدم تمکین پرسپولیس و افشین پیروانی به دستور موقت واکنش نشان داد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس چاره‌ای جز تمکین از قراردادش با سرخپوشان پایتخت ندارد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس چاره ای جز تمکین از قراردادش با سرخپوشان پایتخت ندارد.
جمهوری اسلامی نوشت: به هیچ وجه توسل به ابزار نظامی برای وادار ساختن طالبان به تمکین در برابر قانون و تعهداتی که خودشان نیز قبول دارند را جایز نمی‌دانیم و قویاً معتقدیم باید از طریق دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی و دست کشیدن از سیاست مدارا با این گروه، درصدد حل مشکل برآمد.
رئیس سازمان حمایت گفت: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت تمکین کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.
رئیس سازمان حمایت گفت: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت تمکین کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.
مجموعه اپال به علت‌عدم توجه و تمکین به تذکرات صادر شده و اخطار پلمب اعلام شده، پلمب شد.
در طی ۲۴ ساعت گذشته، چندصد مورد کشف حجاب در خودرو توسط ناظرین پلیس ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بیش از ۸۴ درصد تمکین کرده‌اند.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس آمار و اطلاعات سازمان، تمکین مالیاتی پزشکان نسبت به سال‌های گذاشته افزایش داشته است.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهاد‌های بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهاد‌های بالادستی این مسئله سوال شود.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
تجمیع همه حساب ها در حساب واحد خزانه داری، از مهمترین وعده های وزارت اقتصاد در این دولت بوده است، اما هنوز برخی دستگاه ها از این تکلیف قانونی تمکین نمی‌کنند.
ترکیب شب گذشته تیم ملی در برابر اروگوئه که در نهایت منجر به پیروزی یک بر صفر ایران شد نکات جالب و یا بهتر است بگوییم چند سورپرایز داشت.
زن در صورتی که بتواند اثبات نماید عدم تمکین وی به خاطر سوء رفتار و سوء معاشرت شوهرش است مانند ضرب و جرح، اعتیاد شدید، مصرف بیش از حد الکل، توهین، تهدید دادخواست تمکین شوهر رد می‌شود.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ