سایت فدراسیون کشتی تصاویر جالبی از حسن یزدانی و امیرمحمد یزدانی، دو تن از چهره های شناخته شده تیم ملی کشتی آزاد ایران منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که دیدن مسی با پیراهن اینترمیامی احساس عجیبی دارد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید در حالیکه مذاکره بین رئیس باشگاه لاپورتا و خورخه مسی درباره بازگشت ستاره آرژانتینی به بارسا ادامه دارد مسی در این مذاکره دست بالا را دارد.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
اسپورت امروز به بررسی جزئیات بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا پرداخته و در آن حقایق و دروغ‌های موجود را فاش کرده است.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
مراسم دیشب بهترین های فیفا پیام امیدوارکننده‌ای درباره بازگشت احتمالی مسی به بارسا برای هوادارن این تیم نداشت.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا به لیونل مسی بابت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دنیا تبریک گفت.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، علیرغم حضور در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان سال فیفا عکسی با خوان لاپورتا نگرفت.
مسی و لاپورتا یک سال و نیم بعد از یک برخورد سرد دوباره در پاریس به هم می‌رسند.
رسانه‌های اسپانیایی همچنان جزییات جدیدی را از دیدار خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا و خورخه مسی، پدر ستاره آرژانتینی، مطرح می‌کنند.
خوان لاپورتا و خورخه مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند و خروجی آن شاید بازگشت مسی به بارسا در تابستان باشد.
پدر لیونل مسی با تکذیب شایعات مذاکره بین او و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، می‌گوید بعید می‌داند لئو بار دیگر در بارسا بازی کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در واکنش به حرف‌های جنجالی روز گذشته برادر لیونل مسی گفت که این مساله ارتباط بین مسی و بارسا را خراب نخواهد کرد و فاقد اهمیت است.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست بارسلونا، بار دیگر از خوان لاپورتا به خاطر از دست دادن لیونل مسی انتقاد کرد و گفت که او باعث شد باشگاه کوچک‌تر از بهترین بازیکن تاریخش شود.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه‌ای با تلویزیون این باشگاه به هواداران گفت بارسا قصد دارد لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت و او را مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن جام دانست.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، امروز در مورد سه جلسه محرومیت روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا و نیز احتمال بازگشت مسی صحبت کرد.
یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تایید کرد که در انتقالات زمستانی به فکر تقویت تیم است و گفت که در مراسم توپ طلا با لیونل مسی ملاقات خواهد کرد.
خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.
یک سال بعد از وداع اشک‌بار لیونل مسی با بارسلونا، او نسبت به صحبتهای اخیر مدیران بارسا درباره بازگشتش به نوکمپ واکنشی نشان نداده و مصمم است با پیراهن PSG افتخارآفرینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ