استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ناپولی گفت تیمش در این بازی با تغییر تاکتیک حریف را غافلگیر کرده و ممکن است در چمپیونزلیگ هم غافلگیری مشابهی برای ناپولی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
در سال‌های اخیر ممنوعیت ساخت روی گسل‌ها، سخت‌گیرانه‌تر شده، اما نکته اینجاست که بسیاری از بیمارستان‌ها به‌عنوان مراکز درمانی، سال‌ها پیش ساخته شده و حالا پولی برای مقاوم‌سازی آن‌ها نیست. همه این‌ها در شرایطی است که به گفته پژوهشگران زمین‌شناسی و زلزله، در صورت وقوع زمین‌لرزه شدید در تهران، تعداد جان‌باختگان و مصدومان زیاد می‌شود؛ افرادی که به‌دلیل توزیع نامناسب بیمارستان‌ها در پایتخت، اگر حتی مرکز درمانی تخریب‌نشده باشد، امکان دسترسی به آن را ندارند.
مالک باشگاه میلان به دلیل مشغله کاری شب گذشته در ناپل حضور نداشت تا شاهد پیروزی تیمش باشد اما پیام تبریک خود را ارسال کرد.
منابع عبری اذعان کردند که ارزش شِکِل (واحد پولی رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی روندی نزولی داشته است.
رییس‌کل اسبق بلنک مرکزی نوشت: کاهش شدید تورم، باروند کنونی متغیر‌های پولی، غیرممکن است.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
مدیرعامل بانک شهر گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داریم،گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
پردیس‌های دانشگاه تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی و دیگر دانشگاه‌های دولتی و رده بالای کشور در فهرست گران‌ترین دانشگاه‌های دولتی نشسته‌اند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از توقف تیمش مقابل ساسولو از سبک بازی حریف به شدت انتقاد کرد.
در طی معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نماد‌های زراعتی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) متوقف شدند. افشا اطلاعات گروه الف این نماد‌ها چه بود؟
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ