وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه پیشین چین و دیپلمات ارشد این کشور امروز در دیدار با دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پکن آماده ادامه تقویت همکاری راهبردی با مسکو است.
وزیر خارجه امریکا درباره برجام گفت: هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد / قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آماده مقابله باغرب و سرسپردگان اوکراینی‌شان تحت نظارت «پوتین» هستیم.
وزیر خارجه اردن و معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل درباره آماده سازی شرایط برای بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان گفت‌وگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما آماده توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف هستیم و در همین راستا آمادگی داریم که کمیسیون مشترک عالی دو کشور را برگزار کنیم.
وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آماده بررسی پیشنهادات کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین هستیم.
نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحب نظران رسانه‌ای برگزار شد.
وزیر خارجه شورای ریاستی یمن از آمادگی این شورا برای نشستن بر سر میز مذاکره با جنبش انصارالله خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در چارچوب توافق قبلی، آماده حل مشکل مربوط به زندانیان ایران و بلژیک هستیم.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما در دولت جدید ایران ماه‌ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده‌ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد این کشور آمادگی دارد تا بر سر پیمان استارت نو با روسیه وارد مذاکره شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
وزیر خارجه ارمنستان خواستار همبستگی در ارائه کمک های بشردوستانه به مردم زلزله زده ترکیه شد.
وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.
وزیر امور خارجه در پی زلزله در سوریه با وزیر خارجه این کشور تلفنی گفتگو کرد و از آمادگی ایران برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به سوریه خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که همکاری با روسیه در راستای ایجاد جهان چند قطبی ادامه می یابد.
وزیر خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین، گفت: سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی کشورهاست و ما آماده کمک به برقراری آتش بس هستیم.
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که این کشور آماده کمک به حل و فصل اوضاع پیرامون نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه است.
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام اهدا یک میلیون دُز واکسن «برکت»، بر آمادگی ایران جهت تأسیس نمایشگاه فن آوری کشورمان در مالی تاکید کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مسکو برای مذاکرات راهبردی با آمریکا آماده است، اما باتوجه به سیاست‌های خصمانه‌ واشنگتن، چشم‌انداز ازسرگیری مذاکرات راهبردی بین دو کشور مبهم است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مسکو برای مذاکرات راهبردی با آمریکا آماده است، اما باتوجه به سیاست‌های خصمانه‌ واشنگتن، چشم‌انداز ازسرگیری مذاکرات راهبردی بین دو کشور مبهم است.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی عنوان کرد که واشنگتن تا زمانی که ایران آماده بازگشت به برجام نباشد، به اعمال تحریم‌ ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ