یوفا رسما اعلام کرد که بارسلونا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. با اینحال حق تغییر این تصمیم در آینده را برای خود محفوظ نگه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیل اصرار بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا اعتقاد ژاوی است. او می گوید برناردو همان مهره ای است که بارسا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ کم دارد.
بارسلونا مثل همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد بود، اما همان‌طور که ژاوی اشاره کرده، این تیم هنوز در سطحی نیست که خود را یک مدعی بزرگ برای فتح این جام بداند.
روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به دستور یوفا برای عدم محرومیت بارسلونا اشاره کرده‌‌اند.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، بار دیگر تاکید کرد که قصد جدا شدن از این تیم را ندارد.
تیم زنان بارسلونا با نتیجه 3-2 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت و جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.
عثمان دمبله نه تنها قصد جدایی از بارسا را ندارد که می خواهد با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود.
خوان لاپورتا در ضیافت شام قهرمانی بارسا از بازیکنان خواست که فصل بعد برای قهرمانی اروپا بجنگند.
هواداران اینتر بعد از قطعی شدن صعود تیمشان به فینال چمپیونزلیگ در سن سیرو برای هواداران رقیب کری خواندند.
ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و راهی استون‌ویلا خواهد شد. او مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، را با خود به ویلا منتقل خواهد کرد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.
وولفسبورگ با پیروزی 3-2 مقابل آرسنال به دیدار پایانی چمپیونزلیگ زنان راه یافت.
تیم فوتبال زنان بارسلونا با پیروزی در زمین چلسی یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با چلسی در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ در پاسخ به یک سوال فرصت طعنه زدن به ژاوی، سرمربی بارسا، را از دست نداد.
ژوان ژسوس، مدافع برزیلی ناپولی، در آستانه بازی برگشت با میلان در یک‌چهارم چمپیونزلیگ می‌گوید به جبران شکست در بازی رفت و صعود به نیمه‌نهایی امیدوار است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
ژاوی، سرمربی بارسا، می‌گوید با وجود تلخ بودن حذف از لیگ اروپا اما او و تیمش بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر احساس ناراحتی می‌کردند.
بارسلونا در آخرین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ با نتیجه 4-2 ویکتوریا پلژن را شکست داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل ویکتوریا پلژن می‌گوید از اینکه بارسا بدترین نمایش سالهای اخیر را در مرحله گروهی چمپیونزلیگ داشت متاسف است.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.
بارسلونا که پیش از دیدار امشب مقابل بایرن حذفش از چمپیونزلیگ قطعی شده بود، در خانه مقابل باواریایی ها 3-0 شکست خورد.
خوان لاپورتا معتقد است که ژاوی در حال حاضر بهترین مربی برای بارسلوناست. او همچنان امیدوار است بارسا بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال بای با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپینزلیگ سوژه شبکه های اجتماعی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ