در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیلان و یوونتوس برای جذب کارلوس آگوستو، مدافع چپ مونزا، باهم رقابت می‌کنند.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
تقابل رئال-سیتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحنه یک دوئل شخصی بین هالند و بنزما هم هست.
بین سگ‌ها و پلنگ برفی رقابت سختی بر سر یک لاشه ایجاد شد. به نظر می‌رسد که پلنگ برفی که در ابتدا این لاشه را به دست آورده بود مجبور به عقب نشینی شده است.
دورتموند در حالی فردا برای حفظ صدرنشینی به مصاف بایرن می‌رود که آمار و ارقام کاملاً بر علیه این تیم است.
دو تیمی که دارای کمترین شکست در لیگ برتر هستند، در هفته بیست و سوم برای حفظ رکورد خود تلاش خواهند کرد.
رئال مادرید امشب به مصاف تیم شگفتی ساز این فصل لالیگا یعنی رئال سوسیداد می‌رود.
مودنا در جدالی یک طرفه موفق شد با نتیجه 3-0 لوبه را شکست دهد.
اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.
یونس امامی امروز در چارچوب تورنمنت قرقیزستان در یک مبارزه سخت مقابل قهرمان المپیک قرار می گیرد.
در اولین دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لاله‌های نارنجی به مصاف یانکی‌ها می‌روند.
دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک فوتبال کشور امروز انجام شد که در یکی از این دیدارها دو تیم شهرداری آستارا و دریا بابل به مصاف هم رفتند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
دوئل برادران حردانی در سوپرجام را صالح به سود خود به پایان رساند.
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
قرعه‌کشی لیگ دسته یک؛ تکرار دوئل فکری و بابلی‌ها در هفته اول
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، بیماری مزمن کلیوی زمانی اتفاق می‌افتد که کلیه‌ها قادر به دفع مواد زائد از خون فرد نیستند. این وضعیت می‌تواند منجر به فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته شود.
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ