سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، دولت ایران و کشاورزان محلی منطقه آذربایجان غربی برای اجرای طرحی که از اواخر جولای با هدف بهره‌وری آب و حفاظت از درآمد کشاورزان آغاز شده، همکاری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان اطلاعات و هوش مصنوعی عربستان با همکاری «گوگل کلود» برنامه  ای تهیه کرده اند که طی آن هزار زن از ۲۸ کشور جهان درباره مهارت های داده و هوش مصنوعی اطلاعات دریافت می کنند.
مدیر عامل شرکت صنعتی مپنا گفت:کل سرمایه گذاری انجام شده توسط این شرکت سه و نیم میلیارد یورو بوده که در نیروگاه، انرژی‌های تجدید پذیر، حمل و نقل و صنایع انجام شده است.
منابع آمریکایی از همکاری پهپادی واشنگتن و ریاض خبر دادند که طی آن زیرساختهای بومی پهپاد در عربستان ایجاد خواهد شد.
گل سوم سپاهان مقابل تراکتور روی اشتباه عجیب پورحمیدی و آقاجانپور به ثمر رسید.
برگزاری کنفرانس ایران و بریکس در تهران با حضور سفرای پنج کشور عضو بریکس از جمله هند، چین، برزیل، روسیه و آفریقای جنوبی نشان دهنده اشتیاق اعضای اصلی این گروه برای پیوستن ایران به بریکس است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از همکاری جهاد دانشگاهی و این معاونت در چند طرح کلان ملی و پیشرفت خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی در این طرح‌ها بازیگر اصلی بوده است.
حضور وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال در شرایطی صورت گرفت او یکی از گزینه‌های مربیگری در این تیم بود.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
مربی تیم امید از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد برای موفقیت این تیم تعامل لازم را با مسئولان داشته باشند.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری و پزشکی دقیق از برنامه این ستاد برای توسعه همکاری و روابط علمی و تجاری با کشور اندونزی در حوزه‌های آبزی‌پروری، اصلاح نژاد مولکولی و ...خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.
ستاد مبارزه با موادمخدر و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت پیشگیری از اعتیاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
وزارت خارجه کره جنوبی از انجام رایزنی های هسته ای در سطح بالا با مقامات اماراتی در سئول خبر داد.
وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد که واشنگتن و کانبرا سطح همکاری‌های نظامی خود را افزایش می‌دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) و وزارت جهاد کشاورزی، مشارکت راهبردی را برای تقویت تولید و صادرات پسته در ایران آغاز کردند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و آندری لیپوف رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نشست مشترکی در تهران برگزار کردند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشره به نیازمندی‌های بولیوی در خصوص دفاع مرزی، مبارزه با قاچاق موادمخدر گفت: همکاری دفاعی ایران و بولیوی می‌تواند الگویی برای آمریکای جنوبی باشد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با رصدخانه کشاورزی ایران برای دسترسی به اطلاعات مکانی اراضی کشاورزی خبر داد.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد با همکاری مشترک با وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه محقق اردبیلی، روز جهانی شتر ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (اول تیر۱۴۰۲) را در استان اردبیل گرامی داشت.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
اسماعیل زادحسن  گفت: وزارت جهاد کشاورزی یک پروژه مشترک با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اجرا می‌کند که مؤسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور مجری آن است.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) که با همکاری نزدیک با وزارت جهاد کشاورزی، دوره آموزش الکترونیک جدیدی را برای تحول استراتژی‌های مدیریت جنگل‌های مناطق خشک راه اندازی کرد.
با هدف افزایش بهره‌وری آب، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در همکاری با دولت ایران و حمایت دولت ژاپن چندین نشست در زمینه اشتراک‌گذاری دانش در ارومیه برگزار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ