شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام تامین، تولید و توسعه محصول گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که ساپکو از شرکت های مهم در سطح ملی و قلب تپنده ایران‌خودرو به شمار می رود، تصریح کرد: این شرکت صرفا تامین کننده قطعه برای ایران خودرو نیست و باید توان بخش های مهندسی، طراحی و کیفیت قطعات آن تقویت شود تا با همکاری سایر بخش های ایران خودرو و شبکه تامین بتوانیم مسیر توسعه را به درستی طی کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با افزایش دمای هوا، همکاری ادارات در مدیریت بار افزایش پیدا کرده است، در عین حال پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری تمامی ادارات پایتخت است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، از اتهام همکاری با شبکه‌های شرط بندی و مافیا مبرا شد.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهایی که امروزه بهانه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی و حتی برطرف کردن برخی نیازها هستند به مکانی برای جمع آوری و جاسوسی از کاربران تبدیل شده‌اند.
فناوری بلاک‌چین امکان به اشتراک‌گذاری امن و کارآمد داده‌ها بین سازمان‌ها و اشخاص را فراهم می‌کند. از این طریق می‌توان بر چالش‌های مخازن داده غلبه کرده و همکاری در جهت توسعه و بهره‌برداری مدل‌های هوش مصنوعی را برای تحلیل و پالایش ارتقا بخشید. این امر منجر به تصمیم‌گیری بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر در مورد شبکه‌های بلاک‌چین توانمند‌شده با مدل‌های هوش مصنوعی می‌شود.
اسپیس ایکس در نظر دارد تا با همکاری تی-موبایل، آزمایش سرویس ارتباط مستقیم ماهواره با شبکه‌های سلولی (Sat-to-Cell) را در دنباله سال جاری میلادی آغاز کند.
روزنامه ایران نوشت: برخی اعضای شبکه اینترنشنال برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را درفضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روز‌های آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.
بر اساس اعلام جهاددانشگاهی، قرار است شبکه ملی سرطان پستان توسط این نهاد راه اندازی شود که در این راستا، مجلس شورای اسلامی همکاری خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که تمام شبکه‌های اجتماعی برای سانسور محتوا، با دولت آمریکا همکاری می‌کنند.
زنگنه می‌گوید: «توان دیپلماسی کشورمان مقداری ضعیف‌تر از گذشته شده است و از فرصت‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم تا شبکه‌ای از ارتباط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم کنیم. زندگی امروز زندگی ارتباطات و همکاری جمعی است و از کار انفرادی یا کار محدود کمتر نتیجه گرفته می‌شود. وقتی ما نتوانیم از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی رسانه‌ای و دیپلماسی اجتماعی بهره بگیریم فرصت برای افرادی مانند آقای مکرون فراهم می‌شود تا از این خلأ بهره بگیرد و به اظهارات نسنجیده بپردازد.»
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به شبکه گسترده بهزیستی، کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.
میزان خبرگزاری قوه قضاییه، تصاویر «اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» را که صبح امروز «به دار مجازات آویخته شدند» را منتشر کرد.
اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما شبکه های معاند را شبکه رسانه‌ای نمی‌دانیم ؛ اینها شبکه‌های تروریستی رسانه‌ای هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما شبکه های معاند را رسانه نمی دانیم، گفت: همکاری با رسانه‌های تروریستی حتما با محرومیت و مجازات مواجه می‌شود.
شرکت میهن که گفته می شود خرید محصولاتش از سوی مردم تحریم شده است در ویدیویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است سعی کرده است این تحریم را بشکند. خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است.
خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است. در این ویدئو کارکنان این شرکت با مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند.
با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و کشورهای اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران و شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام منعقد شد.
قرار است از پیراهن تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ روز شنبه رونمایی شود.
سند تفاهم همکاری میان وزارت ارتباطات و سازمان صدا و سیما برای تحقق اهداف عملیاتی شبکه ملی اطلاعات در حوزه صوت و تصویر فراگیر در راستای رونق اقتصاد محتوا امضا شد.
شرکت های ارتباطاتی اتحادیه اروپا طی بیانیه ای خواستار همکاری شرکت های فناوری آمریکایی در پرداخت هزینه های شبکه اینترنت در این منطقه شده اند.
شرکت های ارتباطاتی اتحادیه اروپا طی بیانیه ای خواستار همکاری شرکت های فناوری آمریکایی در پرداخت هزینه های شبکه اینترنت در این منطقه شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ