مدیر عامل شرکت صنعتی مپنا گفت:کل سرمایه گذاری انجام شده توسط این شرکت سه و نیم میلیارد یورو بوده که در نیروگاه، انرژی‌های تجدید پذیر، حمل و نقل و صنایع انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کویت که به عراق رفته است با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
در پی هتک حرمت چندباره به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سازمان همکاری اسلامی با درخواست عراق در خصوص برگزاری نشست فوق‌العاده در این‌باره موافقت کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک وصله بی سیم برای رصد عرق بدن و تشخیص نوعی پروتئین نشانگر التهاب ساخته اند که برای نظارت بر بیماران مبتلا به انسداد ریه و نارسایی قلبی کارآمد است.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر عراق بر لزوم تداوم همکاری‌های دو جانبه جهت خنثی سازی طرح‌های ثبات زدای دشمنان جهان اسلام و در رأس آن‌ها، رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق امروز سه شنبه با همتای خود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از حمایت بغداد از روند صلح داخلی در سوریه و همکاری با دمشق برای محافظت از مرزها خبر داد.
رییس مرکز ملی مین زدایی گفت: همکاری‌های مشترک مین زدایی ایران و عراق و امضای یادداشت تفاهم همکاری ایران و مرکز مین زدایی بشردوستانه جمهوری ارمنستان از جمله فعالیت های ماست.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
توافق نامه همکاری استراتژیک عراق و فرانسه توسط السودانی و مکرون در پاریس به امضا رسید.
ایران و اقلیم کردستان عراق همکاری‌های تجاری و فنی خود را در حوزه دام و طیور گسترش می‌دهند.
در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر عراق در لبنان، پیشنهاد همکاری مشترک جمعیت دو کشور برای ساخت بیمارستان در بغداد مطرح شد.
افتتاح زیبا و دیدنی بیست‌و‌پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال جام خلیج فارس در شهره بصره عراق با سخنرانی نخست‌وزیر این کشور برگزار شد. گفته می‌شود این ورزشگاه با همکاری ایران ساخته شده است
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه گفت: همکاری‌ ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می‌کند.
سفارت روسیه در عراق اعلام کرد که مسکو و بغداد آماده امضای توافقنامه همکاری در زمینه فناوری های مسالمت آمیز هسته ای هستند.
نخست وزیر عراق و محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق به کابینه جدید این کشور به محمد شیاع السودانی تبریک گفت.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق پیام این کشور به کشورهای دوست و برادر را پیام همکاری و تفاهم توصیف کرد.
وزیر کشور گفت: مشکلاتی که در جریان سفر زوار اربعین به عراق وجود داشت از جمله حمل و نقل و معطلی زوار در مرزها را با مسئولان عراقی مطرح کردیم و آنها نیز قول همکاری دادند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی کشور مان امنیت ایران و عراق را گره خورده در هم دانست و گفت: همکاری راهبردی میان دو ملت و نیروهای مسلح ایران و عراق ضروری است.
مدیران باشگاه های النجف عراق و سپاهان در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه همکاری دو باشگاه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ