مربی تیم امید از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد برای موفقیت این تیم تعامل لازم را با مسئولان داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد علاقه‌مند است تا سه سال آینده با عبدالله ویسی همکاری کند.
خوان رامون لوپز، گزینه سرمربیگری استقلال گفت: در مورد برنامه‌های آینده با مدیرعامل استقلال صحبت کردیم تا امکان همکاری با یکدیگر را بررسی کنیم.
یوتوب می‌گوید کاربران حالا با پیش‌نیاز‌های کمتری می‌توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و شروع به درآمدزایی کنند. براین‌اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و ۱۰۰۰ ساعت کمتر از گذشته لازم است مخاطبان ویدیو‌های شما را تماشا کرده باشند تا به ابزار‌های درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
وزیر دفاع آلمان امروز در دیدار با همتای چینی خود از پکن خواست تا فورا با پرسنل سابق نیروی هوایی برلین قطع همکاری کند.
اعلام عدم افزایش نرخ بلیت موزه ها، گلایه های مدیرتئاترشهر، عدم همکاری ایرلاین ایرانی برای پرواز کنیا،تفاهم بوم گردیها و صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
گوگل در پستی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید می‌گوید مشغول همکاری با تولیدکنندگان سخت‌افزارهاست تا از پیاده‌سازی یکپارچه و پایدار API‌های پس‌زمینه در اندروید ۱۴ مطمئن شود. سامسونگ اولین شرکتی است که دست به دست گوگل داده تا این مشکل را در One UI ۶.۰ برطرف کند. این نسخه از رابط کاربری کره‌ای‌ها در دنباله سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
رم و آدیداس آماده هستند تا همکاری جدید را با معرفی البسه تیم برای فصل 24-2023 آغاز کنند.
پدر محمد بروغنی گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند با این جوان‌ها همکاری کنند. حرف‌های‌شان را بشنوند و خواسته‌های‌شان را برآورده کنند. نه فقط محمد من، به همه جوان‌ها رحم کنند و حرف‌شان را بشنوند. [بغض حسین آقا می‌شکند]با این جوان‌ها پدرانه برخورد کنند. خدا کند محمد من هم از این وضع خارج بشود، ما هم از این شب سیاه بیرون بیاییم.
جان اوشی به عنوان کمک مربی تیم ملی ایرلند منصوب شد تا نقش جدید خود را در کنار مربیگری استوک ترکیب کند.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی برای همکاری با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، صبر کند.
آن‌هایی که با حیات وحش آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که کفتار‌ها و شیر‌ها دشمنان قدیمی یکدیگر هستند. اما در اینجا می‌بینیم که ماده شیر و کفتار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کل یالدار را شکار کنند و در نهایت هم موفق می‌شوند.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
وزیر دارایی کویت گفت که این وزارتخانه از بانک بیمه در این کشور خواسته است تا قرارداد همکاری با یک شرکت صهیونیست را فسخ کند.
ایرباس و آزمایشگاه CERN در پروژه «ایرباس آپ نکست» بایکدیگر همکاری می کنند. هدف این پروژه ارزیابی آن است که چگونه قابلیت ابر رسانایی می تواند به از بین بردن کربن در سیستم های هواپیما کمک کند.
چاک شومر و جان کورنین، سناتورهای آمریکایی مشغول لابی کردن هستند تا دولت این کشور تجارت با تراشه سازان چینی را ممنوع کند.
آقاتهرانی در پاسخ به این سوال که «یعنی شما معتقدید که اگر سفت بگیریم امکان دارد اینستاگرام بیاید و با ما همکاری کند؟»، گفت: بله، مانند آنچه که در ترکیه اتفاق افتاد و آمد طبق مقررات این کشور وارد همکاری شد.
ریابکوف گفت: امریکا قادر به مذاکره نیست و با همکاری متحدان غربی‌اش، کی‌یف را مستقیما به انجام عملیات نظامی علیه اراضی‌مان تا آخرین اوکراینی برای وارد کردن شکست راهبردی به روسیه تشویق می کند.
آلمان قصد دارد تا رئیس آژانس امنیت سایبری (BSI) خود را به اتهام همکاری به روسیه اخراج کند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از سفر رئیس جمهور به ازبکستان خبر داد و گفت: ۱۸ تا ۲۲ سند همکاری‌های ایران و ازبکستان در جریان این سفر امضا می‌شود.
رئیس کل دیوان محاسبات دستور داد تا تمام کارکنان دیوان از عضویت در انجمن غیردولتی حسابداری عمومی خارج شوند.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات طرح جدیدی را در حوزه تقسیم کار ملی امنیت سایبری تهیه کرده است تا در نهایت مصوبه قبلی مرکز ملی فضای مجازی مورد بازنگری قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ