رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت نفت برای اجرای ۳ پروژه کلان توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور از ایجاد یک میلیون شغل در حوزه نوآوری با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در دیدار با وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آمادگی معاونت علمی برای مشارکت در توسعه این صنایع کهن و باستانی در کشور تاکید کرد.
سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور تشریح کرد.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
دامغان- دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، با بیان اینکه ۲۵ هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند،گفت:نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
موافقت‌نامه همکاری مشترک در حوزه امنیت غذا، به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزیر جهادکشاورزی رسید.
پژوهشگر حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خارجی هر کشور، ادامه سیاست‌های داخلی آن کشور است. یعنی اگر سیاست‌های داخلی با منطق، مدارا و دید مشارکت و همکاری عموم مردم شکل گیرد، به استحکام وحدت ملی و انسجام داخلی می‌انجامد و این اجماع ملی باعث می‌شود فشارهای خارجی بی‌تاثیر، کاسته یا متوقف شوند. از این رو معتقدم شیوه رفتار و برخورد دولت با معترضان نیازمند بازنگری است.
معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی داریم با تاجیکستان در حوزه های معدن، سلامت و بهداشت، دارو، غذا، گیاهان دارویی، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و ... همکاری کنیم.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه های نفت، گاز و سلامت خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.
سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.
سومین دوره رقابت علمی کنز توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با هدف گسترش همکاری، هم‌افزایی و هم‌گرایی در حوزه علم و فناوری‌های جدید برگزار می شود.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری فناورانه ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ زمینه مشترک همکاری برای این منظور مشخص شده است.
با راه‌اندازی این سامانه و سازوکار عجیب بیمه مرکزی، در مراحل اخذ مجوز کارگزاری برخط فروش بیمه، از تمامی متقاضیان درخواست می‌شود که تعهد دهند تا به صورت الزامی با شرکت آمیتیس همکاری کنند؛ اقدامی تامل برانگیز که سوای اشکالات قانونی و زیرساختی و مشکلاتی که در پی دارد، دورنمایی جز توقف فعالیت‌های استارتاپ‌های بیمه‌ای فعال در این حوزه نخواهد داشت.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ایجاد یک اکوسیستم برای جذب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نوآوری در حوزه دفاعی یک نیاز ضروری است.
عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه تا پایان فروردین خبر داد و افزود: این پرداخت در صورت وصول از سازمان امور عضو مالیاتی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ