سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این هفته سرمربی تیم امید را مشخص می‌کنن‌.
سرمربی تیم ملی فوتسال توضیحات مفصلی را درباره برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی همراه با بازیکنان جوان ارائه کرد.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره موضوع ادامه حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا توضیحاتی داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال، توضیحات مهم اما مبهمی درباره آغاز همکاری با حبیب کاشانی ارائه کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال، جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی را رسما اعلام کرد.
امیر قلعه نویی قبل از اردوی تیم ملی فوتبال جلسه ای را با مهدی تاج برگزار خواهد کرد.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
یکی از بحث‌برانگیزترین اخبار این روزهای فوتبال ایران، مربوط می‌شود به فایل صوتی لو رفته از مهدی تاج در جلسه مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی. رئیس این هیات، احسان اصولی، چهره خبرساز و نزدیک به مهدی تاج است و بسیاری بر این باورند که حضور شخص رئیس فدراسیون در این مجمع سالانه، به خاطر حمایت از همین فرد بوده است.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که احسان اصولی به کار خود در فدراسیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه خواهد داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.
احسان اصولی از تفویض اختیار اعضای هیئت رئیسه یه رئیس فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال به دنبال استخدام مربی خارجی برای ایران است.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
به گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج در مورد امنیت تیم ملی شخصا با رئیس فیفا دیدار کرده است.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
با برکناری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال تلاش زیادی برای نشستن روی صندلی ریاست سازمان لیگ داشته اما فدراسیون فوتبال تاکنون حکمی برای او صادر نکرده است.
تاج: بزرگترین بدهکار ما شده طلبکار اصلی فوتبال، آن دو نماینده مجلس کجایند؟
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
دو رقیب اصلی انتخابات فدراسیون فوتبال در نزدیک‌ترین فاصله ممکن نسبت به یکدیگر نشستند.
افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان توسط شورای پول و اعتبار تایید شد.
جبهه پایداری که طیفی از چهره‌های جوان و مجموعه‌ای از شمایل‌های نامجوی طیف اصولگرایی بودند، ابتدا با تکیه بر ظرفیت‌های حمایتی اصولگرایان سنتی و حتی نو اصولگرایان، آرام آرام خود را در قامت مدعی جدی تاج و تخت اصولگرایی معرفی کردند و نهایتا با عبور از قالیباف، وارث اصلی محافظه‌کاران دهه ۷۰ و اصولگرایان دهه ۸۰ و ۹۰ شدند. جماعتی که در خفا و آشکار در برابر قالیباف ایستادند، موضع‌گیری کردند و سکه توفیق را به نام خود زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ