سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این هفته سرمربی تیم امید را مشخص می‌کنن‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
محمدحسین کنعانی‌زادگان آخرید صید پرسپولیس از بازار پرتلاطم نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود که بیش از سه هفته از حضورش در تیم قهرمان ایران می‌گذرد.
موضوع اصلی بدون درنظر‌گرفتن اتفاق‌ها و حواشی مرتبط با هفته سوم، این است که چه بلایی بر سر تیمی آمده که روزی رئیس فدراسیون ادعا کرده بود آن را به جمع چهار تیم برتر دنیا خواهد رساند؟ آیا تغییر سرمربی و سپردن کار به بهروز عطایی در قالب پروژه ایرانیزه‌کردن نیمکت تیم ملی ایران در این مورد دخیل است؟
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
هفته گذشته همه چیز در کمپ بایرن با حضور اولی هوینس شروع شد و حالا توماس توخل در مورد حضور او در باشگاه حرف زده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی امید انتخاب شده و ظرف یک هفته آینده معرفی خواهد شد.
لیورپول امشب در هفته سی‌ام لیگ برتر در خانه خود آنفیلد میزبان آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، است.
رقابت های تنیس بین المللی فیوچرز در هفته نخست تنیس در شرایطی به پایان رسید که نمایندگان ایران در جدول اصلی این مسابقات تنها صاحب یک برد شدند آنهم به واسطه رویارویی با یکدیگر!
تیم منتخب هفته بیست و دوم تحت تاثیر دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال قرار دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
تیم العربی قطر موفق شد با درخشش صابر کاظمی الاهلی را شکست دهد.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به برتری پرگل تیمش در جدال این هفته، مدعی است آنها در مسیر صعود خواهند بود و به زودی در جمع مدعیان اصلی قرار خواهند گرفت.
سرمربی با تجربه تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف هفته یازدهم مقابل فولاد خوزستان شاگردانش را با رویکرد متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی راهی میدان کرده بود.
ترکیب اصلی استقلال در بازی هفته نهم اعلام شد.
به نظر می‌رسد سرانجام پس از شش هفته آزمون و خطا، سرمربی پرتغالی سپاهان تکلیف زوج قلب دفاع سپاهان را روشن کرد.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان با دو تغییر نسبت به دیدار برابر گل‌گهر تیمش را در هفته چهارم به میدان فرستاده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
سرمربی هلندی منچستریونایتد دلیل باخت خانگی شاگردانش مقابل برایتون و به میدان نفرستادن رونالدو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ