آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بردیا به دفاع پرداخت و گفت:اتهامم را قبول دارم، اما پروانه دستور قتل را صادر کرده بود. او برای اینکه بتواند با مرد غریبه در ارتباط باشد می‌خواست پسرش را حذف کند. او به من گفت اگر عاشق پریا هستی و می‌خواهی با او ازدواج کنی باید پرهام را بکشی. من هم به ناچار قبول کردم، اما حالا پشیمان هستم، چون زندگی‌ام تباه شده است.
«فعلا» بعید است استقلال بتواند در فصل آینده جایگاه فصل قبلش را تکرار کند. ظاهرا، ولی این موضوعی است که مدیران استقلال هم خودشان را برای آن آماده کرده‌اند؛ چون آن‌طور که جواد نکونام، سرمربی این فصل آبی‌های تهرانی، می‌گوید، مسئولان باشگاه به او گفته‌اند قید قهرمانی را بزند و استقلال را پنجم کند هم خوب است.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
مائوریسیو پوچتینو در اولین نشست خبری‌اش به عنوان مربی چلسی گفت باید ابزارهای لازم را به او بدهند تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.
دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
فرانک لمپارد، سرمربی موقت سابق چلسی، درباره منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم صحبت کرده و می‌گوید بعید می‌داند او در مدتی کوتاه بتواند موفق شود.
ترامپ گفت: یک چیز جور در نمی‌آید. من در تلویزیون پاسخ بایدن به این سوال را که آیا در انتخابات بعدی شرکت خواهید کرد یا خیر را دیدم. بایدن خیلی از این شاخه به آن شاخه پرید و پراکنده گویی کرد و من فکر نمی‌کنم او بتواند در انتخابات آتی شرکت کند.
حسین وفایی می گوید برای رسیدن به قهرمانی جهان در اسنوکر باید تا حد بسیار زیاد فروتن بود. او همچنین امید دارد بتواند این رشته را در ایران گسترش دهد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر شهادت حاج قاسم و یاد او بتواند در دل‌ها چنین نفوذی داشته باشد که اثر آن، ختم به انسان‌سازی شود، در آن صورت مکتب سلیمانی در ما اثر گذاشته است.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، با حمایت از استیون جرارد، سرمربی اخراج شده استون‌ویلا، می‌گوید به او باید مثل آرتتا فرصت داده می‌شد تا بتواند موفق شود.
سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، با انتقاد از ژاوی می‌گوید بعید می‌داند او بتواند از پس هدایت بارسلونا برآید.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
وسلی فوفانا اخیرا از لسترسیتی خواست به او اجازه پیوستن به چلسی را بدهد ولی صحبت‌های سرمربی لستر نشان می‌دهد که بعید است او بتواند امسال راهی استمفوردبریج شود.
آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد
بعید به نظر می‌رسد سیاوش یزدانی بتواند برای رقابت‌های لیگ ۲۲ پیراهن استقلال را به تن کند و گویا او در تیم ملوان ماندنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ