یکی از بحث‌برانگیزترین اخبار این روزهای فوتبال ایران، مربوط می‌شود به فایل صوتی لو رفته از مهدی تاج در جلسه مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی. رئیس این هیات، احسان اصولی، چهره خبرساز و نزدیک به مهدی تاج است و بسیاری بر این باورند که حضور شخص رئیس فدراسیون در این مجمع سالانه، به خاطر حمایت از همین فرد بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین جشنواره «همه جا در دسترس» شروع به کار کرد تا در فرایندی از ۲۸ مرداد تا ۲۸ دی ماه علاقمندان با ارسال آثار خود، برگزیدگان در نهایت در سالروز تأسیس وزارت ارتباطات در اسفند ماه معرفی شوند.
نیمار، ستاره تازه وارد الهلال، تاکید کرد که آمده تا در این تیم تاریخ ساز شود.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
روزنامه اطلاعات از وابستگی مالی و اتکای حوزه‌های علمیه به دولت انتقاد کرده و نوشته کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا مردم هر کم‌وکاستی را به پای روحانیت نمی‌نوشتند.
بازی بزرگداشت خوان رومن ریکلمه، اسطوره باشگاه بوکاجونیورز، تحت الشعاع حضور لیونل مسی قرار گرفت.
خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی، پس از توقف یوونتوس برابر بولونیا به تندی از داوری و VAR انتقاد کرد.
شجاع خلیل زاده برای پرسپولیسی‌ها بازیکن خاصی محسوب می‌شود؛ نگاه به این روزها نکنید که برخی منتقد او محسوب می‌شوند!
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است.
با چینش ترکیب داوران در هفته بیست و پنجم، اشکان خورشیدی نیز صاحب شانس برای قضاوت دربی شده است.
علی دایی، بی شک او باز دردانه ورزش کشورمان بود. شناسنامه فوتبال ملی که باز خط بطلانی کشید بر ویدیویی قدیمی از علی پروین. همان جا که سلطان دهه شصتی‌ها گفته بود: «آقای دایی شما معروف هستی، اما محبوب نه!»
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
اهواز - مربی فولاد خوزستان گفت: اگر امروز ما هوادار داشتیم راحت تر پرسپولیس را می بردیم ولی متاسفانه فولاد در همه‌جا غریب است.
در پایان دیدار استقلال و تراکتور، ریکاردو ساپینتو خوشحال ترین فرد حاضر در استادیوم آزادی بود.
نواک جوکوویچ در مورد چشم‌انداز دیدار با دانیل مدودف روسی در نیمه نهایی مسابقات ATP-250 در آدلاید (استرالیا) صحبت کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی امید معتقد است که کامران قاسم‌پور در وزن 92 کیلوگرم با سرعتش همه حریفان را جا می‌گذارد، او در 97 کیلوگرم به قدرت بدنی خیلی بیشتری نیاز دارد.
دربی ۹۹ تهران درحالی برگزار می‌شود که قرار است جواد خیابانی آن را گزارش کند.
فوق ستاره تیم ملی لهستان توانست نقش مهمی در کسب پیروزی تیمش مقابل عربستان داشت.
مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشت: مگر چقدر توانایی دارید که هم می‌توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟
دنیای ما ناعادلانه و مملو از رنج است یک فرد ممکن است در مورد آن چه کاری انجام دهد؟ گزینه‌های بسیار بهتری از گزینه تسلیم شدن یا ناامیدی وجود دارند.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران صحبت های مهم و قابل تاملی را مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ