چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که فنیل‌آلانین خون به محدوده طبیعی رسید، می‌توان تغذیه کودک با غذای حاوی فنیل‌آلانین را مجددا آغاز کرد. خردسالان و کودکان دبستانی نیز می‌توانند در چنین شرایطی، به مدت سه تا چهار روز با یک برنامه غذایی حاوی نیمی از فنیل آلانین مجاز روزانه تغذیه شوند. بدیهی است با رفع شرایط بحرانی، رژیم غذایی ایشان به حالت قبل از بیماری بازمی‌گردد.
در صورتی که رافائل سیلوا با تیم جدیدی قرارداد نبندد ، مسئولان استقلال رقمی در حدود 800 هزار دلار باید به این بازیکن برزیلی پرداخت کنند.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
فراستخواه گفت: ایران؛ درویشی نشسته برگنج است، برون رفت از توسعه نیافتگی باید نهضت جمعی ایرانیان باشد، این که عقب ماندگی تقدیر ماست را باید کنار بگذاریم و از نگاه فقدان به نگاه جبران باید برویم.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
مرحبا تاکید کرد: در بسیاری از روستاها فعلا امکانات تصفیه مناسبی وجود ندارد، آب کلرزنی می‌شود ولی کیفیت مناسب برای آشامیدن را ندارد، در بسیاری از روستاها مردم از چشمه‌های طبیعی کوهستان آب برداشت می‌کنند.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در روز شکست تیمش مقابل اوویه‌دو نیمکت‌نشین بود.
این درگیری همه نشانه‌ها و ظرفیت‌ها برای تبدیل شدن به یک جنگ داخلی طولانی‌مدت را دارد و همین باعث شده تا تسلط بر آن سخت شود.
به نظر می رسد که تغییر و تحولات بزرگی در انتظار بایرن مونیخ است.
وضعیت بایرن مونیخ در داخل و خارج از زمین مسابقه نابسامان است.
مستشارالدوله نخستین اثر مکتوب موثر را در توجیه نوعی از مشروطیت یا حکومت قانون نوشت و به همین دلیل بررسی رساله «یک کلمه» او اهمیتی اساسی دارد. مستشارالدوله، تبریزی بود و سمت‌هایی، چون کارپردازی در کنسول‌خانه‌های حاجی ترخان، سن پترزبورگ و تفلیس را بر عهده داشته است.
منابع عبری از وضعیت بحرانی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که تنها چند هفته از آغاز به کارش گذشته خبر می دهند.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
نماینده تربت جام و تایباد در مجلس گفت: از ستاد بحران گلایه داریم که مردم را در سرمای ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر رها کردند؛ ستاد بحران ما به گونه‌ای خود بحران است، مسئولان به آمار و ارقام روی کاغذ توجه نکنند.
نماینده مجلس: ‏ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است / چطور سرمای زمستان را پیش بینی نکرده؟ / گاز ۱۶ هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده / شرایط سختی داریم و کسی پاسخگو نیست / من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم؛ نمی‌شود که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
خبرگزاری بلومبرگ از زیان یک تریلیون دلاری اروپا به دلیل بحران انرژی و افزایش قیمت ها خبر داد.
پارس جنوبی جم در ادامه ناکامی های خود اینبار مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
اصفهان- سخنگوی آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به کاهش ذخیره سد زاینده‌رود، خشکی چاه‌های فلمن و کاهش آبدهی منابع آب زیرزمینی، اگر مصرف بهینه رعایت نشود با بحران آب در اصفهان مواجه خواهیم شد.
یکی از اعضای ارشد جنبش صدر مستقر در بغداد می‌گوید که صدر خشمگین است. حائری راهنمای معنوی صدر بود. صدر بیانیه حائری را خیانتی قلمداد کرد که هدف از آن از بین بردن مشروعیت مذهبی وی به عنوان یک رهبر شیعه بود به خصوص در زمانی که با گروه‌های شیعه دیگر مخالف خود برای قدرت در حال نزاع بود.
نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که سیاهان این کشور، نژادپرستی را یک چالش و بحران فزاینده می دانند.
بسیاری از ناظران، «ناتو» را متهم ردیف اول بحران اوکراین می‌دانند که برای پر کردن شکاف‌های درونی ائتلاف و یافتن بهانه برای گسترش، خلق شد اما اینکه چرا نوبت به تایوان رسیده، جای بررسی دارد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی اظهار داشت: عراق نیازمند پایان بحران سیاسی و تشکیل یک دولت ملی و توانمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ