امیر قطر در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پیچیدگی های درگیری میان روسیه و اوکراین را درک می کنیم و خواستار توقف این درگیری و تلاش برای راه حل مسالمت آمیز هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
درگرفتن جنگ داخلی در اراضی اشغالی بعد از تصویب لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو و همچنین قدرت نظامی روسیه در نبرد اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
انتصاب ترکی که فاقد هرگونه سابقه و تجربه بنگاه داری می‌باشد به مدیر عاملی صندوقی که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور گامی بلند به طرف وخامت بیشتر اوضاع صندوق بود؛ شاید بتوان گفت تنها صلاحیت ترکی برای این مسئولیت هم استانی بودن با وزیر است!
«عبدالباری عطوان» با اشاره به بازداشت نماینده اردنی به دست رژیم صهیونیستی از وقوع یک بحران بی سابقه میان دو طرف و احتمال واکنش‌های نظامی از سوی اردنی‌ها علیه تل آویو نوشت.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به برگزاری نشست شرم الشیخ و تشدید اوضاع و اعتراضات در اراضی اشغالی پرداختند.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیرقسمتی از قاره آمریکای شمالی را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیر نیمی از کالیفرنیا را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
تداوم بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به هجوم بی‌سابقه مردم این کشور به بانک‌های غذا منجر شده است.
در خوی حدود ۵ ماه است که درگیر زلزله هستیم. یعنی بعد از آنکه در این شهرستان یک زلزله بزرگ رخ داد، همچنان مردم آنجا درگیر زلزله هستند. این موضوع در ایران بی سابقه بوده و عملا تجربه‌ای در این زمینه وجود نداشته است. زیرا ۵ ماه است که نیرو‌های هلال احمر آذربایجان در حال ارائه خدمات در یک شهرستان هستند.
۳۱ استان کشور درگیر حوادث جوی ناشی از سرمای بی سابقه شده است. رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید، بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد ولی جبران خشکسالی نخواهد بود.
بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
نیرو‌های سیاسی ریشه‌دار و باسابقه جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب که در این مدت به دلایل مختلف کمتر اظهارنظر کرده بودند، با مشاهده رادیکال شدن دوسویه فضای سیاسی به طرح صریح‌تر مواضع خود پرداخته‌اند.
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.
وزیر خارجه مجارستان خواستار توقف اقدامات تنش آفرین اتحادیه اروپا در اوکراین شد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ