شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
هواداران اینترناسیونال پیش از شروع بازی با ریورپلاته استقبالی بی نظیر از اتوبوس تیم‌شان داشتند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد ۱۸۰ ساله،تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی - از آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند.
بی تعارف کنیا بر خلاف تصور حریف خوبی برای ایران بود و امیر قلعه نویی به طور حتم از بازی های دوستانه ای که در شروع پشت سر گذاشت، راضی به نظر می رسد.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم از همان شروع فعالیت، خنثی‌سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار دارد و امسال برنامه‌های خوبی در این زمینه به ثمر می‌رسد.
تیم‌ والیبال پیکان تهران با پیروزی برابر گیتی‌پسند اصفهان، دور برگشت مسابقات لیگ برتر مردان را با پیروزی آغاز کرد.
علیرضا باویه می‌گوید فولاد خوزستان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در ادامه فصل برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر می‌جنگد.
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
پیش از شروع بازی برزیل مقابل کره جنوبی شهر سائوپائولوی این کشور شاهد ترافیکی بی‌سابقه بود که مجموع طول معابر دارای ترافیک 400 کیلومتر تخمین زده می‌شود.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
هاشمی طبا با اشاره به اظهارات تند و توهین آمیز برخی از سیاستمداران گفت: بی ادبی را بخشی از مسئولان شروع کردند و اولین نفر نیز توسط آقای احمدی نژاد بی ادبی‌ها شروع شد. دیگران نیز دیدند می‌شوند فحش داد، فحش دادند. باید گفت چرا برخی مسئولان و افراد سن بالا رفته فحاشی می‌کنند.
نفت مسجد سلیمان علی‌رغم شروع قابل قبول در لیگ برتر دو شکست عجیب و غریب و پر گل را متحمل شده‌اند.
ایده های بدنسازی در تیم های فوتبال تغییر کرده است و این را براحتی می توان در تمرینات تیم استقلال متوجه شد.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.
روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ