درگرفتن جنگ داخلی در اراضی اشغالی بعد از تصویب لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو و همچنین قدرت نظامی روسیه در نبرد اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از جنایت های خود، یک روز از ترور شیرین ابوعاقله ابراز تاسف می‌کنند و روز دیگر از کاهش محاصره نوار غزه سخن می‌گوید.
رژیم اشغالگر صهیونیستی برای پانزدهمین روز متوالی شهر اریحا در کرانه‌باختری را محاصره کرده است.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای نوزدهمین روز به محاصره اریحا ادامه دادند و همزمان شهرک نشینان هم علیه فلسطینی‌ها شعار دادند.
روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در مقاله‌ای با اشاره به وحشت ارتش رژیم‌صهیونیستی از قدرت نظامی حزب‌الله لبنان به ارزیابی محافل امنیتی صهیونیستی از خسارت‌های نبرد آتی با این حزب پرداخت.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محاصره شدن همسرش توسط معترضان در تل آویو واکنش نشان داد.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محاصره شدن همسرش توسط معترضان در تل آویو واکنش نشان داد.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محاصره شدن همسرش توسط معترضان در تل آویو واکنش نشان داد.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای محاصره ظالمانه غزه و بحران های انسانی برای شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین دانست.
شورای روابط بین المللی فلسطین از برگزاری کنفرانسی درباره محاصره ۱۶ ساله غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
تعدادی از تماشاگران تونسی و مغربی با در دست داشتن پرچم فلسطین، اطراف خبرنگار شبکه «کان»رژیم صهیونیستی که در حال تهیه گزارش در قطربود حلقه زده اند و یکصدا فریاد «فلسطین فلسطین» سر می‌دهند.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که محاصره نابلس و یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به سایر شهرها به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.
پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی زن صهیونیست منجر شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را ادامه می دهد.
شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که ۱۶ سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
نوار غزه با جمعیت ۲.۱ میلیون نفر ۱۵ سال است که تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد.
سازمان عفو بین الملل از جنگ های متوالی رژیم صهیونیستی علیه غزه و محاصره چندین ساله این باریکه به شدت انتقاد کرد.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ