بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان با اشاره به اخراج یک مدل زن اسرائیلی از هتلی در شهر قاهره، از ناراحتی شدید وی از این اقدام مصری‌ها خبر داده‌اند.
مصری‌ها درحال راه‌اندازی و گسترش زیرساخت‌های لازم برای شارژ خودرو‌های برقی هستند. تعداد ایستگاه‌های شارژ در این کشور اکنون به رقم ۴۴۰ واحد می‌رسد.
مصری‌ها همچنین از آب‌میوه‌هایی که با ادویه‌هایی مانند دارچین مخلوط شده بود استفاده می‌کردند. عطر‌های ساخته‌شده مصری‌ها معمولا گران‌قیمت بودند، اما کیفیت بسیار خوبی داشتند. معروف بود که محصولات داخلی و وارداتی مانند کندر، مر، گل رز، زنبق، نرگس، پرتقال، آهک، دارچین، و چوب صندل را با یکدیگر ترکیب می‌کنند.
محسن ابوفاضلی، از مجریان باسابقه رادیو، در دوره مربیگری سطح B آسیا موفق به اخذ مدرک شد.
یک جستجوی ساده اینترنتی صد‌ها سایت را می‌آورد که به دروغ از دورانی در گرند کنیون صحبت می‌کنند که اهرام و طراحی‌های هیروگلیف مصری در آن‌ها پیدا شده است.
یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.
در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه مذاکرات ایران و مصر با میانجیگری بغداد در سطح کارشناسی در حال انجام است، افزود: اگر مصری‌ها تاکنون اعلام نکرده‌اند منتظرند تا در اصول کلی توافق حاصل شود.
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
دیدار دو تیم المصری و حرس الحدود در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مصر با بازگشت فناوری کمک داور ویدیویی به این رقابت‌ها همراه بود.
روی ویتوریا سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، افطاری را در رستورانی در قاهره و در کنار مصری‌ها صرف کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
تیم فوتبال الاهلی مصر در دیدار نخست جام باشگاه‌های جهان به برد پر گلی برابر اوکلند سیتی نیوزلند رسید.
گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مصر فروش کانال سوئز را برای کمک به بازپرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته و این گمانه زنی باعث تنش و خشم مصری‌ها شده است. دولت برنامه‌اش برای فروش سوئز را رد کرده است. با این وجود، به دو دلیل ترس ایجاد شده درباره فروش کانال سوئز می‌تواند موجه باشد.
شهبازی اول از همه دوست دارد تقسیم‌بندی درستی از اقوام ترک‌زبان داشته باشد: «آذربایجانی‌ها ریشه ترکی ندارند و بعدها ترک‌زبان شده‌اند. مثل مصری‌ها که بعد از هجوم اعراب، زبان عربی را پذیرفتند؛ یعنی عرب‌زبان شدند، اما عرب نیستند. نکته دیگر این است که ما در ایران ترک‌های زیادی داریم که به ترک‌های خراسانی، قشقایی، خلج و... طبقه‌بندی می‌شوند.»
رونالدو برای مصری‌ها خوردن پای مرغ تبلیغ کرد!
بزرگترین اشتباه در فوتبال مصر در چند وقت گذشته رفتن کارلوس کی روش بود. او توانایی بالایی داشت و می‌توانست فوتبال مصر را رو به جلو هدایت کند.
کی روش دستمزد چند ماه اخیرش را از مصری‌ها دریافت نکرد و به خاطر مطالباتش با مصری‌ها چندین بار وارد جنگ لفظی شد.
کارشناسان معتقدند، اهتمام ناکافی حکومت مصر به بخش صنعت و کشاورزی و مهیا نبودن فضای امن سرمایه‌گذاری ریشه بحران اقتصادی این کشور است.
سرمربی تیم ملی ایران در صحبت کوتاهی که با همتای خود در تیم سنگال داشت،‌ به شکستش همراه با مصری‌ها در فینال جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد.
برگ‌های مولوخیا با کمک موثر به کاهش فشار خون، خطر ابتلا به فشار خون را کاهش می‌دهد. این گیاه سرشار از پتاسیم است و از آن جایی که پتاسیم به عنوان یک گشاد کننده عروق شناخته می‌شود، به شل شدن رگ‌ها کمک می‌کند. این خاصیت پتاسیم به بهبود اکسیژن رسانی و کاهش فشار‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.
در سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که در کشور ایتالیا برگزار شد، برعهده زنده‌یاد حسین معدنی بود و بهروز عطایی به عنوان دستیار سرمربی، تیم ملی والیبال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کرد.
سرمربی سابق ایران برای هدایت الاهلی مصر شرطی نجومی گذاشت.
حسام عبدالله شکست مصری‌ها در ست چهارم را به دلیل اشتباهات بازیکنان خودی می‌داند و از نتیجه کسب شده علی‌رغم باخت رضایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ