«عبدالباری عطوان» با اشاره به بازداشت نماینده اردنی به دست رژیم صهیونیستی از وقوع یک بحران بی سابقه میان دو طرف و احتمال واکنش‌های نظامی از سوی اردنی‌ها علیه تل آویو نوشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
تیرگی رنگ خورش هم از گردو و هم از رب انار است. البته رب انار هم بسته به رنگش در رنگ خورش تاثیر میگذارد.
سران امنیتی تل آویو از تیرگی روابط کنونی بایدن و نتانیاهو در پی جنجال اصلاحات قضائی وی در فلسطین اشغالی بسیار ناخشنودند، زیرا به کاهش نفوذ تل آویو در سیاست خارجی واشنگتن انجامیده است.
تیری آنری فاش کرد که با کوین‌ دی‌بروینه در مورد تنش لفظی‌اش با پپ گواردیولا در جریان بازی چهارشنبه شب برابر رئال حرف زده است.
تیری آنری فاش کرد چطور در ابتدای پیوستنش به بارسلونا، ژاوی او را سرجایش نشانده است.
در پی تیرگی روابط «اسرائیل» و اردن به علت بازداشت نماینده مجلس اردن به اتهام «قاچاق سلاح» به فلسطین اشغالی، وزیر خارجه اردن به تماس تلفنی وزیر خارجه این رژیم پاسخ نداد.
تیری آنری، درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی زنان این کشور را رد کرده چرا که امیدوار است به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آمریکا انتخاب شود.
تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که هری کین گزینه بسیار بهتری از ویکتور اوسیمن برای منچستریونایتد است.
می‌توان گفت که تعویض محمد دانشگر، یکی از عوامل ضعف خط دفاعی سپاهان برابر پرسپولیس بود.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، معتقد است نیمار در انتخاب دوستانش اشتباه کرده و آن‌ها او را به مسیر غلطی سوق داده‌اند.
به نظر می‌رسد باشگاه یوونتوس تمایل دارد ارتباط خود را با بازیکن سابقش، کریستیانو رونالدو، حفظ کند.
تیرگی آرنج یکی از معضلاتی است که افراد مختلف به‌خصوص خانوم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری دغدغه این را دارند که به نحوی تیرگی آرنج خود را از بین ببرند.
با وجود اقبال عمومی مثبت نسبت به آنری، فدراسیون فوتبال بلژیک بیشتر تمایل دارد تا با رنار همکاری کند.
فرانسه در دقایق پایانی نیمه اول جدال خود با لهستان موفق شد با گل ژیرو برنده راهی رختکن شود.
تیری آنری با وجود انتقادها از داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، او را با دوران جوانی لوئیس سوارز مقایسه کرد و گفت نونیز حتما موفق خواهد شد.
تیری آنری غیر قابل پیش‌بینی بودن حرکات مسی در زمین و تغییر ریتم ناگهانی او را برای مدافعان وحشت‌آفرین توصیف کرد.
تیری آنری، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که این باشگاه نباید مکس آلگری را از سمتش برکنار کند.
تیری آنری، مهاجم سابق بارسلونا، پس از شکست این تیم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه پیاده‌روی اربعین را تیری بر قلب آمال و نقشه‌های دشمنان اسلام دانستند و از میزبانی مردم استان‌های مرزی و تلاش نیروهای امنیتی قدردانی کردند.
پس از مدتها تیرگی در روابط مصر و دوحه اخیرا عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر راه قطر را در پیش گرفت و از این راه اهداف خاصی را دنبال می کند.
گابریل ژسوس در اولین بازی خانگی در لیگ برتر با پیراهن آرسنال موفق شد در همان نیمه اول دو بار دروازه لسترسیتی را باز کند.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ