وزیر خارجه مجارستان خواستار توقف اقدامات تنش آفرین اتحادیه اروپا در اوکراین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوپکو پتروویچ، سرمربی صربستانی، پس از یک تصادف رانندگی در وضعیت بحرانی قرار دارد.
شورش واگنر‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین، روسیه دومین قدرت نظامی جهان را با بحرانی روبه‌رو ساخت که موجب بروز موجی از نگرانی در دنیا شد. گرچه این بحران ظاهراً با یک مصالحه به پایان رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق سرآغاز علنی شدن بحران جانشینی در روسیه است که آثار و تبعات آن به شکل‌گیری حوادث و اتفاقات دامنه‌دار و پیچیده‌ای منجر می‌شود که نه‌تن‌ها روسیه بلکه بسیاری از کشور‌های پیرامونی آن از جمله ایران، اروپا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
هواداران دو تیم وستهم و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیمهایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ هستند با هم به شدت درگیر شده و وضعیتی بحرانی در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.
دیدار حساس اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی باعث شده که روزنامه‌های ایتالیایی تیتر امروزشان را به این بازی اختصاص بدهند.
کمیسر اقتصادی اروپا می گوید احتمال دارد بحران بانکی تازه در آمریکا ، اتحادیه اروپا را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
امروزه شبح جدایی‌طلبی و جنبش‌های استقلال‌طلبی یا خودمختاری در اتحادیه اروپا شتاب بیشتری به خود گرفته و با هر بحرانی در نقشه سیاسی قاره سبز قوی‌تر و موفق‌تر ظاهر می‌شوند.
عضو هیئت عملی دانشگاه استانبول با اشاره به سیاست اشتباه اروپا در جنگ اوکراین می‌گوید بحران انرژی و اقتصادی موجودیت اتحادیه اروپا را تهدید می کند.
اتحادیه اروپا می گوید هیئتی غیر نظامی را به منظور کمک به حل و فصل بحران میان ایروان و باکو به ارمنستان اعزام کرده است.
شاید در کوتاه مدت تأثیر بحران انرژی کشور‌های اروپایی بر صنایع‌شان کم باشد، اما قطعاً در بلند مدت مزیت‌های صنعتی خود را از دست می‌دهند و در تأمین انرژی صنایع دچار مشکل می‌شوند.
رئیس کمیسیون اروپا بر این باور است که کشورهای اروپایی توانسته اند بر بحران انرژی خود غلبه کنند.
تحلیلگر سیاست خارجی گفت: تحریم ایران و روسیه در حوزه انرژی باعث شده که شرایط تأمین گاز برای کشورهای اروپایی دشوار شود.
رئیس جمهور فرانسه قرار است این هفته برای دیدار و رایزنی با همتای آمریکایی خود در خصوص بحران انرژی اروپا به واشنگتن سفر کند.
پارلمان اروپا با اختصاص مبلغی سعی در تامین ژنراتورهای برق برای اوکراین به منظور کاهش بحران خاموشی های گسترده در این کشور را دارد.
بارسلونا برای دومین سال متوالی از رسیدن به جمع ۱۶ تیم پایانی اروپا بازماند تا در بحرانی بزرگ فرو رود.
در حالی که مقامات ایرلند از احتمال خوابیدن پناهندگان اوکراینی در خیابان خبر می‌دهند، جلسه‌ای در خصوص بحران کاهش تدارکات برای این افراد تشکیل خواهد شد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز تأکید کرد: بحران انرژی در اروپا ناشی از تحریم‌های غرب است.
وزیر خارجه مجارستان می گوید وضع تحریم های بیشتر از سوی اروپا علیه روسیه، تنها به گسترش بحران انرژی در این قاره دامن می زند.
رئیس کمیسیون اروپا از برنامه های این کمیسیون برای مواجهه با بحران انرژی در این قاره سخن گفت.
رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که بحران آب و هوا در اروپا جدی است و باعث افزایش ۱۰ برابری قیمتها خواهد شد.
رئیس جمهور آلمان نسبت به افزایش آمار بی خانمان ها در این کشور هشدار داد و گفت که تعداد بی خانمان‌ها ممکن است همزمان با جنگ و بحران فعلی در اروپا افزایش یابد.
به دلیل بحران گاز ناشی از توقف کامل و دائمی انتقال گاز روسیه به اروپا، تنش بین دولت‌های اروپایی رو به افزایش است.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد رویکرد ضد روسی غرب، مسکو را به اقدامات تلافی جویانه علیه کشورهای غربی واداشته است.
منابع خبری اعلام کردند که رئیس شورای اروپا سه شنبه هفته جاری عازم قطر خواهد شد.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد که بحران انرژی که گریبان گیر اروپا شده، نشات گرفته از تحریم های گسترده بروکسل علیه مسکو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ