در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع منطقه‌ای اعلام کردند که توافق آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی آغاز شده است.
«آنتونی بلینکن» وزیر امورخارجه آمریکا از موافقت دو طرف درگیر با توقف درگیری به مدت سه روز خبر داد و گفت که این آتش بس از امروز سه شنبه آغاز شد.
یک مقام وابسته به دولت نجات ملی یمن به تشریح روند مذاکرات میان انصارالله یمن و عربستان با میانجی گری مسقط پرداخت.
رئیس جمهور اوکراین پذیرش آتش بس روسیه را رد کرد و مدعی شد که آتش بس تلاشی برای توقف پیشروی های نظامی کشورش است.
یک فعال سیاسی و نظامی یمنی ضمن هشدار به متجاوزان درباره ادامه تعلل در اجرای آتش بس از جنگ سختی که در راه است، خبر داد.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
پس از پایان بازی منچستر یونایتد و شریف تیراسپول، از سرمربی شیاطین در رابطه با عملکرد ستاه پرتغالی سوال پرسیده شد که در جواب تمام قد از او دفاع کرد.
در پی عدم تمدید آتش بس در یمن، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل اعلام کرد که همچنان به تلاش برای تمدید آتش بس در روزهای آینده ادامه می دهد، تا این توافق که موجب کاهش شدت جنگ شده، تمدید شود.
یک مقام دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز با عدم اجرای بندهای آتش بس باعث شکست آن شد و تمدید آتش بس در سایه محاصره غیر ممکن است.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
هشام شرف تاکید کرد که تمدید آتش بس بدون رعایت جوانب و نیازهای انسانی مردم یمن به معنای داخل کردن کشور در مرگ بالینی است.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی برای تمدید بلندمدت آتش بس به طرف های یمنی ارائه کرده است.
شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای از طرفین درگیر در یمن خواست مذاکرات را برای تمدید آتش بس تقویت کنند و تأکید کرد که بحران یمن، راه حل نظامی ندارد.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ مرتبه آتش بس یمن را نقض کرد.
آتش بس در یمن اخیرا برای دو ماه دیگر تمدید شد، اما با توجه به موارد فراوان نقض آن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، مقامات صنعا درباره ادامه این وضعیت هشدار داده اند.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.
‎وزیر امور خارجه نوشت: آن‌ها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل میتوانند شهادت بدهند آن‌ها پیروز شده‌اند یا شکست خورده‌اند؟ آتش بس برقرار شد، زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند. ‎
شبکه «المیادین» از حصول توافق آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر داد.
رویترز به نقل از یک مقام فلسطینی مدعی شد که پیشنهاد مصر برای برقراری آتش بس در نوار غزه امروز اجرا می شود.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.
وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تمدید آتش بس فرصتی برای لغو محاصره و اثبات میزان جدیت طرف ها برای کاستن از درد و رنج ملت یمن است.
سازمان ملل با اعلام گسترش مفاد آتش بس یمن، تائید کرد که این آتش بس برای دو ماه دیگر تمدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ