شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که بازیکنان بسیار با روحیه کار می‌کنند و هرکدامشان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کارلوس کیروش نشان دهند و در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکار یک لبخند کوتاه از پاکو خمس، شروع یک روز پرماجرا با یکی از مشهورترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران بود.
براساس گزارش رسانه‌ها، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از اردوی این تیم در ژاپن کنار گذاشته شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
مسیر جنوب به شمال قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال امروز به بهره برداری رسید.
اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
از اعتراف به تشکیل گروه مسلحانه در خانه اصفهان تا ماجراهای شب ۲۵ آبان و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح نقل و انتقال سوابق بازنشستگی از سوی شورای نگهبان تایید شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
دیوگو کاستا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف راست، اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کرد.
آیا نحوه انتخاب نفرات برای اردوی جدید تیم ملی را می‌پسندید؟
انتظار می‌رود کشور‌هایی در آفریقا و آسیا که درآمد آن‌ها متوسط یا کم است شاهد بیشترین رشد آمار چاقی باشند.
نمایش سپاهان در عصر پرشور ورزشگاه نقش جهان چندان که باید و شاید هواداران این تیم را سر ذوق نیاورد.
بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
روزنامه‌های فرانسوی در تازه‌ترین گزارش‌ها از اردوی تیم ملی این کشور می‌گویند آدرین رابیو و اوپامکانو شرایط بهتری دارند و تنها در وضعیت سلامت کینگزلی کومان بهبودی مشاهده نمی‌شود.
امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
ملی‌پوش اسبق آمریکا پردخ از اختلاف بین گرگ برهالتر و جیووانی رینا برداشت و گفت که از پدر بازیکن خواسته شده تا برای پایان دادن به اختلافات مداخله کند.
مسئولان فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش گزارش دادند که نظم و انضباط خوبی در اردوی تیم ملی برقرار شده است.
تیم ملی ایران در اولین بازی تدارکانی خود در اردوی اتریش برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که محکی جدی برای شاگردان کی‌روش است.
احمد گوهری بازیکنی است که گزارش ابتلای او به کرونا، روز گذشته مخابره شد، اما او تنها کسی نیست که با علائم کووید خانه‌نشین شده است. شایعات حاکی از آن است که سیامک نعمتی نیز به کرونا مبتلا شده ...
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ