امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه ظهر روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تحولات روابط و سیاست خارجی کشورمان ارائه کرد.
در آخرین گزارشی که از نهاد حمایتی سند ۲۰۳۰ منتشر شده نوشته شده است: گروه کاری توانمندسازی اقتصادی زنان (WGWEE) توسط جمهوری اسلامی ایران ریاست می‌شود.
یک رسانه عربی در گزارشی به آخرین تحولات روابط تهران و قاهره پرداخت.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
در نخستین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اعضای جدید گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و اولویت‌ها و نیازمندی‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم مورد بررسی قرار گرفت.
او گفت: در آخرین گزارشی که هفته گذشته دریافت کردم، تعداد مدارسی که با مشکل مسمومیت دانش آموزان مواجه بودند به ۵ مدرسه در کل ایران رسیده بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی به آخرین تحولات مربوط به پرونده تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی پرداخت.
روزنامه‌های فرانسوی در تازه‌ترین گزارش‌ها از اردوی تیم ملی این کشور می‌گویند آدرین رابیو و اوپامکانو شرایط بهتری دارند و تنها در وضعیت سلامت کینگزلی کومان بهبودی مشاهده نمی‌شود.
آخرین تمرین شاگردان پیمان اکبری پیش از بازی اول در جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.
گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از حال و هوای تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از جدال با انگلیس برگزار شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
گزارشی جدید از کشف سرنخ‌های جدید از فوت مشکوک نیکا شاکرمی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارشی از آخرین روز رزمایش اقتدار سپاه در ارس را ببینید.
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، در زمینه گسترش و تعمیق روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور گزارشی ارائه کرد.
چرا آمریکایی ها از نیروی دریایی سپاه گریزان است؟ گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو / آخرین خبر
رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور ضمن دریافت گزارشی از آخرین توافقات وی با مقامات عراقی برای تسهیل سفر زائران اربعین، دستوراتی برای رفع مشکلات موجود در مسیر پیاده‌روی زائرین صادر کرد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گزارشی از آخرین شرایط بازیکنان و میزبانی اسلوونی ارائه کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ