نشریه هیل در گزارشی نوشت که اکثر آمریکایی‌ها دیگر به دولت و نهادهای دولتی و رسانه‌های این کشور اعتماد ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده اسبق کنگره آمریکا با انتقاد شدید از حمایت کاخ سفید از جنگ اوکراین، گفت که رئیس جمهور آمریکا، کی‌یف را به هاوایی که طعمه حریق شده است، ترجیح می‌دهد.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
برنی سندرز سناتور آمریکایی گفت: امروز نابرابری ثروت در کشور ما بیش از هر زمان دیگری است.
با افزایش تنش‌ها صحبت از انشعاب در حال افزایش است، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.
با افزایش تنش‌ها صحبت از انشعاب در حال افزایش است، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.
ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
یک نظامی ارشد آمریکایی گفته است که جنگ اوکراین ضعف های کلیدی نظامی ایالت متحده برای وارد شدن به جنگ های بزرگ را آشکار کرد.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
کمپانی RealNetworks که در سیاتل مستقر است و در زمینه ساخت نرم افزار‌های مخصوص پهپاد‌ها فعالیت می‌کند، مدعی است که هواپیمای بدون سرنشین ساخت این کمپانی از هوش مصنوعی برای پرواز و تشخیص دادن چهره‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود پهپاد بتواند نیرو‌های خودی را از نیرو‌های دشمن تشخیص دهد.
ایالات متحده امریکا به علت مالکیت بر برخی فناوری های پیشرو در جهان از قدرت انحصاری برخوردار است و اقدامات سرکوب گرانه و خصمانه ای را انجام می‌دهد تا انحصار خود را حفظ کند.
چیزی که HAWC و دیگر موشک‌های شبیه آن را خارق العاده می‌سازد این است که توسط یک موتور اسکرمجت تغذیه می‌شود، که متفاوت از موتور‌های ساب سونیک استاندارد یا حتی رمجت عمل می‌کند. به دلیل عمل کردن در سرعت‌های بسیار بالا، موتور این موشک از یک ورودی استفاده می‌کند تا هوای فشرده سوپرسونیک را با فشار به درون بکشد (رمجت‌ها تنها از هوای ساب سونیک در درون سیستم استفاده می‌کنند) و سپس آن را با سوخت هیدروژنی ترکیب کرده که به موتور امکان می‌دهد به سرعت ۵ ماخ و فراتر از آن برسد.
لغو سفر وزیر خارجه امریکا به چین در پی رویت یک بالن جاسوسی‌چینی در حریم هوایی امریکا نشان داد روابط این دو ابرقدرت تا چه اندازه شکننده است.
وزیرخارجه مجارستان گفت که تلاش ها برای تبدیل اتحادیه اروپا به ایالات متحده اروپا به بن بست رسیده است.
دویچه وله نوشت که آمریکا چشم خود را بر افزایش صادرات نفت ایران بسته است، زیرا فشار بر ایران برای واشنگتن هزینه دیپلماتیک دارد و در نهایت به افزایش قیمت نفت منجر خواهد شد.
گفته می‌شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در جهان است. نمایشگاه CES امسال فناوری‌هایی را برجسته می‌سازد که توانایی حل برخی از فوری‌ترین چالش‌های جهانی را دارند.
برای بعضی از سعودی‌ها هیچ چیز نمی‌تواند ناامیدکننده‌تر از طلاق عربستان سعودی از ایالات متحده باشد. دهه گذشته ایمان بسیاری از سعودی‌ها به واشنگتن را متزلزل کرده چرا که حس می‌کنند احساس نزدیکی‌شان به امریکا و تحسین آن کشور از سوی سیاستمداران، سیاستگذاران و روزنامه نگاران امریکایی احساسی متقابل نیست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام جهانی مثل ایالات متحده فوتبال است.
کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با انگلیس شرکت کرد.
یک هکر در اواخر ماه جولای توانست به سرور‌های داده سامسونگ در ایالات متحده نفوذ کرده و به اطلاعات مشتریان مشتریان این شرکت دست پیدا کند.
سفر پلوسی معضل اساسی در سیاست ایالات متحده در قبال تایوان را آشکار کرد و آن را به طرز ناراحت کننده‌ای به جلو انداخت.
نشنال اینترست نوشت: مهم نیست که چه کسی در جنگ اوکراین پیروز شود، مهم این است که ایالات متحده بازنده استراتژیک این جنگ خواهد بود.
تلاش برای تقویت تولید داخلی نیمه هادی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که ایالات متحده از آسیا عقب مانده است و چین تایوان را تحت فشار قرار داده است.
نیروی فضایی ایالات متحده اخیراً سگ‌های رباتیکی را برای گشت زنی در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال مورد آزمایش قرار داده است. این ربات‌ها برای انجام گشت‌زنی، صرفه جویی در زمان و کمک به انسان‌ها در نظر گرفته شده اند.
بریلیم یکی از سبک‌ترین فلزات روی سیاره زمین است که با استحکام قابل توجهی و بیش تری در مقایسه با فولاد شناخته می‌شود. علاوه بر این، بریلیم نقطه ذوب بسیار بالاتری نسبت به منیزیم و آلومینیوم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ