سفر پلوسی معضل اساسی در سیاست ایالات متحده در قبال تایوان را آشکار کرد و آن را به طرز ناراحت کننده‌ای به جلو انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پافشاری ترکیه بر تقسیم جزیره قبرس به دو بخش روم‌نشین و ترک‌نشین و حمایت از دولت مستقل ترک‌های جزیره، موضوع مهمی است که به تنهایی، می تواند کل روابط ترکیه و غرب را به چالش بکشد.
حضور آقای گل سابق لیگ‌یک در تراکتور مسیر موفقیت‌آمیز این بازیکن را نشان می‌دهد.
شرکت دولتی «چانگ گوانگ ستلایت تکنولوژی» در چین از دستیابی به نقطه عطف بزرگی در فناوری فضایی خبر داد.
سکوی ۳۲۰۰ تنی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک پروژه بزرگ دریایی در خلیج فارس بامداد امروز (هفتم تیرماه ۱۴۰۲) با موفقیت نصب شد و نقطه عطف قابل توجهی را برای بخش انرژی ایران رقم زد.
نام افشین پیروانی در نقطه عطف نخسین دبل پرسپولیسی‌ها در تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیام تبریک به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی لبنان، این عید را نقطه عطف راهبردی در همه عرصه‌ها و مؤید شکست‌پذیر بودن رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر روز ملی ایستادگی در برابر استکبار و نقطه عطف سال‌های دفاع مقدس است.
به نظر می‌رسد هفته بیست و ششم لیگ برتر نقطه عطف برای تعیین تیم قهرمان خواهد بود.
کاترین راسل در توییتر خود نوشت: یک نقطه عطف غم انگیز دیگر برای کودکان و خانواده‌های اوکراین. از زمان آغاز جنگ در فوریه ۲۰۲۲، حداقل ۵۰۱ کودک کشته شده‌اند.
وزیر جهاد کشاورزی سال جدید را نقطه عطفی بر هم‌افزایی و همبستگی طیف‌های فعال در حوزه کشاورزی عنوان کرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
رئیس جمهور سوریه به موضع گیری درباره روابط کشورش با امارات پرداخت و از سفرش به امارات به عنوان نقطه عطف مهمی در روابط فیمابین نام برد.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه محمدرضا گرایی سردار تیم ماست، تأکید کرد: قطعا شکست او در مسابقات مصر زمینه‌ساز کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ خواهد شد.
همزمان با کاهش سرعت رشد اقتصادی در آمریکا که منجر به اخراج گسترده کارکنان غول‌های فناوری مانند مایکروسافت و گوگل شده، سر و صدای ChatGPT به سرعت توجه جهانی را به خود جلب کرد. این همزمانی را نباید اتفاقی دانست.
چت جی پی تی، چت رباتیک جدید هوش مصنوعی است که توسط شرکت اوپن ای آی و با پشتیبانی مایکروسافت عرضه شده، اما آیا باید این پدیده نوظهور را جدی بگیریم؟
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
آبی‌پوشان سیرجانی با کسب پیروزی خانگی برابر پرسپولیس می‌توانستند با یک بازی کمتر 27 امتیازی شوند.
آبی‌پوشان سیرجانی با کسب پیروزی خانگی برابر پرسپولیس می‌توانستند با یک بازی کمتر 27 امتیازی شوند.
جنگ اوکراین ، جنگ کلاسیک نیست که بتوان برای آن زمان پایان تعیین کرد؛ حتی اگر خاتمه جنگ امروز اعلام شود نیز قطعا روابط انرژی اروپا و روسیه حداقل تا سال ۲۰۳۰ ادامه دارد.
نقطه عطف دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر پنالتی گادوین منشا بود.
قاسم ای نقطه عطف شرف انسانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ