ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:حریم خصوصی کاربران در سکوهای داخلی خط قرمز ما است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار توضیحات مدیران ارشد یک پیام‌رسان بومی در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران شد.
با قانونی شدن این ماده، پلتفرم و یا سکویی مکلف می‌شود که اطلاعات خصوصی افراد را تا حدی در اختیار ارگان‌های مربوطه قرار دهد که بتوانند سبک زندگی و طرز تفکر و میزان دینداری فرد را با آن اطلاعات بسنجند؛ این به معنای دستیابی به پردازش‌ها و اطلاعات پیچیده کاربران است که در این صورت کاربران به پلتفرم‌ها بدبین و بی‌اعتماد شده و عملا خیلی از آن‌ها دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. البته خیلی‌ها دوست دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.
نروژ تهدید کرده در صورتیکه شرکت متا چالش های حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات کاربران را برطرف نکند، روزانه ۱۰۰ هزار دلار جریمه می شود.
بخش آموزش شهر نیویورک جدیدترین سازمانی است که از سرقت داده های خصوصی  خبرداده است. این داده ها به وسیله باگ نرم افزاری MOVEit منتقل شده اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپا به دلیل شیوه کنترل اطلاعات کاربران متا، این شرکت را ۱.۲ میلیارد یورو( ۱.۳ میلیارد دلار) جریمه کرده است.
داده های خصوصی ۲۳۷ هزار کارمند فعلی و سابق دولت فدرال آمریکا در یک نشتی اطلاعات در وزارت حمل و نقل این کشور فاش شده است.
زارع پور گفت: شائبه‌ای مطرح شد که اتصال پیام رسان‌ها به یکدیگر به حریم خصوصی و رقابت در پیام رسان‌ها ضربه می‌زند. این کار جهت گیری کلی در فضای بازار دیجیتال جهانی است و باعث افزایش رقابت می‌شود. البته دنیا دارد به این سمت حرکت می‌کند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور اعتبارات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نشان می دهد دولت بهتر است برای توسعه و تکمیل زیرساخت یکپارچه اَبری دولت هوشمند از مشارکت بخش غیردولتی استفاده کند.
احتمالا نشتی اطلاعات در واحد تویوتا در هندوستان اطلاعات خصوصی کاربران را فاش کرده است.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
وی‌چت نخستین بار در ۲۸ آذر سال ۹۲ فیلتر شد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، در بیانیه‌ای به‌دنبال فیلتر این پلتفرم اجتماعی، علت این کار را جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضا و نقض حریم خصوصی آن‌ها عنوان کرده بود.
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی‌های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد که کمیته‌ای برای دسترسی سکوهای بخش خصوصی به اطلاعات خودرو تشکیل شود.
پس از هک اطلاعات ۱۰میلیون مشتری یک اپراتور مخابراتی در استرالیا، دولت این کشور تصمیم دارد با تغییر قوانین شرکت ها را وادار کند پس ازحمله سایبری به بانک ها اطلاع دهند تا از مشتریان حفاظت شود.
رگولاتور حریم خصوصی ایرلند پس از تحقیقات درباره شیوه کنترل داده های کودکان در اینستاگرام جریمه ای ۴.۵ میلیون یورویی(۴۰۲ میلیون دلار) برای این پلتفرم وضع کرده است.
اخیرا گزارشی در خصوص سرقت اطلاعات کاربران توسط رسانه اجتماعی تیک تاک منتشر شده است. طبق این گزارش، تیک تاک اقدام به جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران خود از طریق صفحه کلید درون برنامه می‌نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ