وزیرخارجه مجارستان گفت که تلاش ها برای تبدیل اتحادیه اروپا به ایالات متحده اروپا به بن بست رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.
حمص یکی از غذاهای معروف لبنان است که در منوی بین‌الملل بسیاری رستوران‌ها جا دارد. با این حال کمتر کسی با پاستای حمص آشنایی دارد.
امیررضا معصومی چهارمین مدال طلای جهانی خود را در 18 سالگی دشت کرد تا اتحادیه جهانی خبر از ظهور یک پدیده جدید در دنیای کشتی بدهد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران شد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه ذاتی همه دستگاه‌های کشور است.
شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی ۱۲۰۰ واحدی مواجه شده بود در انتهای معاملات با ریزش ۸۸۸ واحدی مواجه شد.
کیوهین و یتس هر دو تاکید می‌کنند که در بریتانیا و آمریکا اختلافات سیاسی به شکاف‌های قبیله‌ای تبدیل شده اند. حامیان و مخالفان برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) در خوشه‌های مجزا زندگی می‌کنند. جمهوری خواهان و دموکرات‌ها همدیگر را به مثابه افرادی بد می‌بینند و نه به عنوان آمریکایی‌هایی که عقایدشان متفاوت است. این طرف‌های متضاد با یکدیگر غریبه شده اند.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می‌کنند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر کرده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی‌رسد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی با توجه به کم‌شدن سطح آب دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود و کسی نمی‌گوید ورزشکاران ما باید کجا تمرین کنند.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
مهاجم تیم امید ایران پس از اردو احتمالا قراردادش با استقلال را رسمی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تبدیل احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ به جریمه نقدی به خطر انداختن حقوق عمومی جامعه و مردم است.
شاخص کل تا ابتدای معاملات با رشد ۱۲۶۴ واحدی مواجه شده بود که هم اکنون با ریزش مواجه شده است.
سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان) با ارائه محصولی جدید به نام کارت سامانیوم امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد را فراهم کرد.
رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی امارات گفت: این کشور آمادگی دارد تا به عنوان شریک نخست تجاری ایران معرفی شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید بروکسل به واشنگتن نزدیک‌تر است، اما در مواجهه با چین، رویکردی متفاوت‌تر از رویکرد آمریکا دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه باعث شده تا از تبدیل جنگ اوکراین به یک جنگ هسته‌ای جلوگیری شود.
رئیس جمهور اوکراین بار دیگر بر اهمیت عضویت این کشور در ناتو و اتحادیه اروپا تاکید کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا تبدیل به عادتی برای ملت ایران شده و هیچ ارزشی برای ما ندارد.
نائب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: برای کنترل قیمت کالا از مزرعه تا مصرف کننده باید فاکتورهای متحدالشکل تهیه و فروش به صورت آنلاین انجام شود تا دلالی حذف شود.
دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه عرب ها باید درباره امنیت منابع آبی خود همبستگی داشته باشند، افزود: آب تبدیل به یک مسئله امنیت ملی برای کشورهای عربی شده است.
وینیسیوس با دریافت تابعیت اسپانیایی، تبدیل به سهمیه اروپایی رئال مادرید شد تا این باشگاه در زمستان پیش رو مشکلی برای جذب بازیکن خارج از اتحادیه اروپا نداشته باشد.
تیلور ۳۱ ساله با تجربه سه برد برابر یزدانی بدنبال چهارمین طلای خود است و یزدانی نیز با استفاده از تاکتیک و قدرت جوانی می‌رود تا به یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران تبدیل شود.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ