کمپانی RealNetworks که در سیاتل مستقر است و در زمینه ساخت نرم افزار‌های مخصوص پهپاد‌ها فعالیت می‌کند، مدعی است که هواپیمای بدون سرنشین ساخت این کمپانی از هوش مصنوعی برای پرواز و تشخیص دادن چهره‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود پهپاد بتواند نیرو‌های خودی را از نیرو‌های دشمن تشخیص دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان سرمایه معنوی کشور هستند که باید از تجربیات این عزیزان استفاده شود.
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که موافقت با تمدید آتش‌بس برای حمایت از مردم این کشور صورت گرفت.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رویدادهای تهاجمی در اطراف این کشور، موجب توسل پیشگیرانه روسیه به نیروهای نظامی شده است.
سخنگوی فراجا گفت: بیست وشش هزار نیروی راهنمایی و رانندگی با استفاده از همه امکانات زمینی، هوایی و به همراه یگان هوایی پلیس در نوروز مسافران را همراهی می‌کنند تا سفری ایمن و سلامت داشته باشند
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیروی با عزمی راسخ و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و صنعت‌گران جوان ایرانی می‌کوشد تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در لبه دانش هوایی ایستاده و بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رشد و ارتقای توان عملیاتی و دستیابی به نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملزم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان این نیرو است.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
مقامات روسیه این ادعا را «بی‌اساس» تلقی کرده و گفته‌اند، روسیه از پهپاد‌های ساخت خودش در جنگ اوکراین استفاده می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایران قدرت نظامی خود را برای تجاوز به کشور و سرزمین دیگری آماده نکرده، بلکه همواره از قدرت خود برای دفاع و بازدارندگی در برابر متجاوزان استفاده می کند.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت: هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: با توجه به اقدامات مخرب و آشوب‌زای گروهک‌های تروریستی علیه مردم و امنیت ملی ایران و بی‌توجهی به هشدارها و اعتراضات مکرر در این رابطه، کشورمان انتخابی جز اعمال حق خود و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.
نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت تاکید کرد: دیپلماسی به حضور تروریست‌ها در شمال عراق پایان نداد، ایران ناگزیر به استفاده از نیروی نظامی شد.
وزیر صمت گفت: ظرفیت انسانی با تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد که برای حفظ و استفاده از این ظرفیت باید از آنان در بخش دانش بنیان کردن اصناف به خوبی استفاده کرد.
نیروی هوایی ارتش چین در جریان مانور جدید خود در شهر چانگچون از جنگنده های نسل بیستم خود استفاده کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکنیک‌هایی که در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش استفاده شد بی‌نظیر است.
وب‌سایت شبکه الجزیره در گزارشی در گفت‌وگو با کارشناسان نظامی به این پرسش می‌پردازد که چرا روسیه در جنگ اوکراین از پهپادها استفاده نمی‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ