یک موتورسیکلت پرنده که می تواند به مدت ۴۰ دقیقه با سرعت ۶۲ مایل برساعت پرواز کند، در نمایشگاه خودروی دیترویت در آمریکا رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
گناباد ـ جانشین رئیس پلیس راه گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان گناباد یک کشته بر جای گذاشت.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
رئیس منطقه ۲۳ پلیس بزرگراه‌ها از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
روزانه ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یا با تخلفاتی مانند مخدوشی پلاک، حرکت خلاف جهت در طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران توسط پلیس توقیف و راهی پارکینگ می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است از توقیف آن خبر داد و گفت: در این رابطه مالک موتورسیکلت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در شهرستان کلاردشت خبر داد.
لاشه موتورسیکلت های اوراقی در لانه یک دزد!
‌رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس راهور فاتب به رانندگان خودروها در روز بارانی این است که همواره با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنید.
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: موتورسیکلت سواران از ورود به داخل تونل‌ها خودداری کنند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژو ۴۰۵ سه کشته برجای گذاشت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژوه ۴۰۵ سه کشته برجای گذاشت.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از تلاش فعالان صنعتی و تولید کنندگان بخش خصوصی صنعت موتور سیکلت برای احیا این صنعت خبر داد.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ